خبرهای داغ:
گلپایگان اولین شهرستان استان که تمامی زیرساخت های بهداشتی درمانی آن به اتمام رسیده است.
کد خبر: ۸۸۳۷۰۴۹
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳
به گزارش خبرنگار بسیج از گلپایگان، دکتر یوسفی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مراسم افتتاح ۵ پروژه بهداشتی درمانی شهرستان گلپایگان و تجلیل از خیرین سلامت که در شبکه بهداشت و درمان گلپایگان برگزار گردید اظهار داشت: خداوند با مومنین اموال و انفسشان را خرید وفروش می کند و در ازای آن بهشت خودش را به آنان می بخشد.

یوسفی ضمن تشکر از کسانی که دراین معامله با خداوند مشارکت کرده و به پیشرفت امور شهرستان و آرامش و آسایش همنوعان خودشان کمک نمودند

گفت : خداوند راجع به پیامبر می فرمایند ما بر مردم منت گذاشتیم که از بین خودشان فردی را برگزیدیم که آنها را هدایت و برای آنها دلسوزی کرده و دنبال عزت آنها باشد

وی افزود : فرمایش خداوندی را قرض گرفتم تا بگویم که دکتر رستمی در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

یوسفی با بیان اینکه طرح تحول سلامت در همه شهرستان ها امکاناتی را گسیل داشته است افزود: وجود یک مدیر که بتواند این امکانات را هماهنگ کرده و کمک های مردم را با جهت گیری های دولت همسو نماید، دلسوز مردم باشد و برای اعتلای یک شهر از هیچ تلاشی دریغ نکند هدیه ایست که خداوند می تواند به مردم یک شهر بدهد.

وی اظهار داشت : دکتر رستمی از مدیران لایق و دلسوز به حال مردم بوده و دنبال این است که خدمت در این شهر، به بهترین شکل به مردم ارائه شود و ایشان از هیچ تلاش و گفتگو و تواضع و کرنشی دریغ نکرد تا این کار در شهرستان انجام شود.

یوسفی اذعان داشت: از نظر ما امروز در گلپایگان یک جشن تکمیل زیر ساخت های بهداشتی درمانی است .

وی با بیان اینکه ما در گلپایگان به عنوان اولین شهرستان استان، زیرساخت باقی مانده ای نداریم افزود: همه این زیر ساخت ها که در طرح گسترش شبکه مورد نیاز بوده است آغاز شده و مقدار قابل توجهی از آن به اتمام رسیده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد : غیراز بخش سی سی یو که هفته گذشته توانستیم در وزارتخانه اعتبارش را بگیریم و به زودی بازسازی خواهد شد ، کلینیک تخصصی نیز درحال اتمام است و می توان گفت بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان تماماً بازسازی شده است

وی خاطر نشان کرد : بیمارستانی که ۲۰ سال چنین شرایطی داشته در طول ۲ سال از بیخ و بن بازسازی شده است.

وی با بیان اینکه دکتر رستمی پایمردی وایستادگی بسیاری در این امر داشتند و امروز ثمره این پایمردی را می بینیم ابراز داشت: گلپایگان اولین شهرستان استان است که زیرساخت هایش به اتمام رسیده است.

دکتر یوسفی تصریح کرد : امروز جشن اتمام زیرساخت های نظام شبکه ارائه خدمات و جشن بازسازی کامل بیمارستان امام حسین گلپایگان است و بهترین نوع ابزارهای تشخیصی مثل سی تی اسکن که اکنون مشابهش در بیمارستان الزهرا اصفهان وجود دارد و همچنین دستگاه ام آر آی در شهرستان گلپایگان موجود می باشد.

یوسفی گفت: مدیر اعتبار بخشی وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی به طور سرزده در این منطقه حضور داشتند و دیدند که این بیمارستان با بقیه بیمارستان ها فرق می کند و بدین خاطر تشکر ویژه داشتند و خواستند که این تشکر را ابلاغ کنیم.

وی با بیان اینکه : مدیر اعتبار بخشی وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی نگران کلینیک هایی بودند که دستور ساختشان را داده بودند گفت: نقشه های این کلینیک ها ایراد داشت و دکتر رستمی یکی از اولین کسانی که به ما این ایراد را منتقل کرد و محکم ایستاد که این ایراد برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه دو نعمت صحت و امنیت را از نعمت های بنیادین می دانیم گفت: اگر این دو نعمت نباشد همه نعمت های دیگر باطل خواهد شد.

وی خطاب به خیرین سلامت یادآور شد: اگر سردرد جدی داشته باشید زیباترین مهمانی ها و زیباترین امکاناتی که دوست دارید فراهم باشد دیگر معنایی ندارد و ازاینکه در این حوزه به دکتر رستمی کمک کردید و ازاینکه ایشان توانسته است نظر شما را به دو نعمت بنیادین خداوند جلب کند سپاسگزاری می نمائیم.

وی تصریح کرد : در مورد امنیت که نظام جمهوری اسلامی سرآمد منطقه است و در منطقه گلپایگان نیز امنیت خوبی برقرار است و درمورد صحت نیز تمام تلاش نظام جمهوری اسلامی و تاکیدات رهبر معظم انقلاب به این بوده است که به بخش سلامت مردم توجه خاص و ویژه شود.

وی در خاتمه ابراز داشت : معتقدم متخصصین گلپایگانی در سطح کشور شاید بیش از ۴۰۰ نفر باشند و اگر در انجمن خیریه برنامه ریزی کنیم که هرکدام از آنها سالی یک هفته در گلپایگان حضور داشته باشند یک نوع همبستگی بزرگ نیز به وجود می آید و می توانند کمک هایی را نیز به مردم داشته با شند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها