امام جمعه بهاباد:

دوران دفاع مقدس یک معدن طلای فرهنگی و معنوی برای کشور و ملت ایران است/ چهارشنبه سوری یک مراسم خرافی و نشات گرفته از اندیشه های غلط است

امام جمعه بهاباد با اشاره به اینکه حمله فرهنگی دشمن از حمله نظامی خطرناک‌تر است، گفت: مسئولان مراقب توطئه‌های فرهنگی دشمن باشند.
کد خبر: ۸۸۳۷۰۳۱
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت‌الاسلام سیف‌الله دهقانی در خطبه های نماز جمعه بهاباد با گرامی‌داشت 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز بزرگداشت شهدا اظهار داشت: شهدا کسانی هستند که سنت پیامبر(ص) را اطاعت کرده و به فرمان رهبری لبیک گفته‌اند و این نشان از پشتیبانی شهدا از ولایت و دین اسلام دارد و امروزه نیز ملت ایران اسلامی این راه را ادامه می‌دهند.

حجت الاسلام دهقانی با اشاره به‌روز 20 اسفندماه تحت عنوان راهیان نور گفت: رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای فرمودند، دوران دفاع مقدس یک معدن طلای فرهنگی و معنوی برای کشور و ملت ایران است و باید از این گنجینه ارزشمند، بیشترین استفاده را داشته باشیم.

وی به دیدار دست‌اندرکاران راهیان نور و جمعی از سرداران و رزمندگان دفاع مقدس با مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای اشاره کرد و بیان داشت که معظم له فرمودند نباید انسان در مقابل دشمن احساس ضعف کند اگر احساس ضعف کردید دشمن پررو میشود گفت :امروز ما باید از گذشته ها درس بگیریم و در مسائل اقتصادی و فرهنگی احساس ضعف نداشته باشیم تا دشمن قدرت تجاوز فرهنگی و اقتصادی به نظام جمهوری اسلامی را نداشته باشد .

وی با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس از ایام الله الهی است و نفس کشیدن برای ادامه حیات است، گفت: حمله فرهنگی دشمن از حمله نظامی خطرناک‌تر است و ما نباید از مسائل فرهنگی غفلت کنیم.

وی با اشاره به اینکه دورن دفاع مقدس از ایام الله الهی است و نفس کشیدن برای ادامه حیات است گفت : حمله فرهنگی دشمن از حمله نظامی خطرناک تر است و ما نباید از مسائل فرهنگی غفلت کنیم .

امام جمعه بهاباد به ضرورت رعایت نکات ایمنی در چهارشنبه سوری تاکید کرد و افزود: از تمام خانوده‌ها درخواست می‌شود که از ایجاد حرکات غیرمتعارف نظیر بازی با آتش و ترقه و مواد آتش‌زا در سطح شهر پرهیز کنند زیرا که این کار آسیب جدی به محیط زیست و سلامت مردم وارد می‌کند.

امام جمعه بهاباد از والدین درخواست کرد که توصیه‌های لازم را در جهت کاهش سوانح چهارشنبه آخر سال به فرزندان خویش گوشزد کنند.

حجت الاسلام دهقانی با بیان اینکه چهارشنبه سوری یک مراسم خرافی و نشات گرفته از اندیشه های غلط است تاکید کرد و گفت : باید با ترویج باورهای دینی و آداب و رسوم پسندیده و ارزشی، جوانان و نوجوانان را از خطرات و تهدیدات استفاده از مواد محترقه و انفجاری آگاه سازیم.

وی به دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: باید تلاش بی وقفه برای عینی کردن آثار اقتصاد مقاومتی را داشته باشیم نه در حد شعار بلکه در حد عمل تجلی پیدا کردن در زندگی است.

ارسال نظرات