امام جمعه بروجن گفت: نظام سلطه به دنبال مهار انقلاب در مرزهاي جغرافياي ايران است تا تمدن عظيم اسلامي شکل نگيرد و به کشورهاي همسايه صادر نشود.
کد خبر: ۸۸۳۷۰۲۵
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام دکتر رضا سعادت فر در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقواي الهي، اظهار داشت: مهار انقلاب، تغيير نگرش ها و تغيير ساختار نظام جمهوري اسلامي سه هدف عمده اي است که نظام سلطه در بحث فتنه دنبال مي کند.

امام جمعه بروجن تغيير نگرش ها را هدف نظام سلطه براي مهار انقلاب دانست و گفت: آنها به دنبال تبديل فرهنگ استکبار ستيزي به گفتمان سازش و تغيير نگرش در سبک زندگي فردي، اجتماعي، سياسي و فرهنگي هستند.

وي اضافه کرد: تغيير ساختار قانون اساسي، طراحي مدل هاي ديگري به جاي جمهوري اسلامي، حذف شوراي نگهبان و رهبري از اهداف ديگري است که نظام سلطه در برنامه هاي خود دنبال مي کند.

حجت الاسلام سعادت فر ادامه تحريم ها به شيوه جديد را از اهداف کوتاه مدت استکبار عنوان کرد و گفت: هدف آنها از تحريم ها بدبيني، نارضايتي و خسته کردن مردم از نظام جمهوري اسلامي است.

خطيب نماز جمعه بروجن در ادامه تلاش در جهت ترويج گفتمان سازش به جاي گفتمان مقاومت را ديگر هدف کوتاه مدت نظام سلطه براي تسلط به ايران دانست و گفت: آنها مي خواهند در جامعه اين گونه القاء کنند که اگر تن به گفتمان سازش ندهيد عواقب سوئي را براي شما به دنبال خواهد داشت.

سعادت فر در بخش ديگري از خطبه ها به فرمايشات اخير مقام معظم رهبري در ديدار دست اندرکاران راهيان نور اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخي افراد گراهاي غلطي را به دشمن مي دهند.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن بيان کرد: ادبيات برخي از مسئولين ما متاسفانه بيان نقاط ضعفي است که آن نقاط ضعف هم نشانه سوء عمکرد خودشان است.

وي گفت: يکي از مشاوران رياست جمهوري در جمع مديران خودرو ساز مي گويد: "اگر قرار باشد تعرفه واردات برداشته شود در هيچ صنعتي به جز آبگوشت توليد رقابتي و برتري نخواهيم داشت.

سعادت فر با بيان اين که برخي ها توانمندي هاي ايران را نشناخته اند، گفت: مشاور اقتصادي رئيس جمهور مي گويد در شرايط کنوني حال بيمار وخيم تر از گذشته خواهد شد و اميدي به درمان نيست.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: موقعي که مسائل اقتصادي به مذاکره گره زده شود ثمره و خروجي همين مي شود که قابل پيش بيني هم بود.

وي در ادامه با اشاره به خريد شب عيد مردم، گفت: اگر کالاي ايراني بخريم کارگر داخلي خوشحال است؛ اگر کالاي خارجي بخريم کارگر اجنبي خوشحال مي شود.

خطيب نماز جمعه بروجن در بخش ديگري از خطبه ها به انتخابات رياست جمهوري و شوراي شهر و روستا اشاره کرد و گفت: در انتخابات مهم تر آن است که چه جريان فکري راي مي آورد؛ آيا خط فکري که روحيه انقلابي گري و تاکيد بر استکبار ستيزي دارد راي مي آورد يا خط فکري که دنبال سازش کاري است.

وي گفت: در انتخابات رياست جمهوري بايستي منافع ملي و انقلابي و در انتخابات شوراها منافع شهر و منطقه را بر خواسته هاي حزبي، جناحي و طايفه اي ترجيح دهيم.

گراميداشت سالروز راهيان نور، هفته منابع طبيعي و صرفه جويي در مصرف آب از ديگر محورهاي خطبه هاي نماز جمعه اين هفته نماز جمعه شهر بروجن بود.

ارسال نظرات