خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: وضعیت فرهنگی در شهر قم مناسب شهر علم و اجتهاد نیست این در حالی است که شهدا در وصیت‌نامه‌های خود بر حفظ عفاف و حجاب تاکید کردند.
کد خبر: ۸۸۳۷۰۰۵
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱
وضعیت فرهنگی قم مناسب شهر علم و اجتهاد نیست
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید جواد هاشمی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: در روز 22 اسفند این بنیاد براساس فرمان تاریخی امام خمینی(ره) تاسیس شد.

وی ادامه داد: دشمنان سعی می‌کنند که اندیشه آزادی خواهی را در بین ملت ایران از بین ببرند، اما این ملت هوشیار هستند و به ولایت فقیه و استقلال کشورشان تکیه دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم افزود: آیت‌الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید و نیز آیت‌الله حسینی بوشهری، آیت‌الله سعیدی و آیت‌الله اعرافی ائمه جمعه شهر قم در طرح سپاس شرکت کردند و به منازل خانواده‌های شهدا رفتند و از آن‌ها تقدیر و تشکر کردند.  

هاشمی با اشاره به ضرورت تکریم خانواده‌های شهدا اظهار کرد: این خانواده‌ها باید تکریم شوند، در هر مسجد و حسینه ای که یک پدر یا مادر شهید را دیدیم، باید از آن‌ها تکریم کنیم.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب زمانی سخن از شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی مطرح کردند ولی متاسفانه کسی به این سخنان توجه نکرد.

وی با اشاره به اوضاع شهر قم گفت: چهره شهر قم زیبنده بی بند و باری نیست، چه کسی در این خصوص جوابگوی خانواده‌های شهدا است، شهدا در وصیت‌نامه‌های خود بر حفظ عفاف، حجاب و ولایت فقیه تاکید کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم افزود: وضعیت فرهنگی در شهر قم مناسب شهر علم و اجتهاد نیست، ما به ترامپ می‌گوییم، اگر قطعه قطعه هم شویم، زیر بار برخی از مسائل نمی‌رویم.

وی خاطرنشان کرد: این مملکت ولی امر دارد و دیگران باید بدانند که بالاخره روزی پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی آن حضرت صاحب الزمان(عج) می‌رسد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها