کد خبر: ۸۸۳۶۹۷۹
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴
معاون آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) کشور در یاسوج برپایی دوره های تربیت مربی معارف مهدویتزمان برگزاری این دوره ها را 10 هفته اعلام کرد و گفت: در این دوره ها افراد آموزشهای لازم در زمینه امام شناسی، چگونگی آشنا کردن کودکان، دانش آموزان و دانشجویان با حضرت صاحب الزمان (عج)، فلسفه غیبت و ظهور آن حضرت و نیز آشنایی چگونگی ارتباط با امام عصر (عج) و وظیفه امروز منتظران ارائه می شود.
حجه الاسلام والمسلمین محمد صادق کفیل با بیان اینکه در پایان دوره آموزشی گواهینامه به دانش آموختگان ارائه می شود افزود: این افراد پس از آن باید در مهدکودکها ،مدارس و دانشگاهها به فعالیت خود ادامه دهند.
وی توسعه معارف مهدوی و مقابله با آسیبها و انحرافات را اساس بنیاد مهدویت در کشور دانست و ادامه داد: احیاء قیام عاشورا و فلسفه و اهداف این واقعه عاملی مهم در زمینه سازی و ایجاد بستر لازم برای فرج حضرت مهدی موعود(عج) است و همه وظیفه دارند در این زمینه تلاش کنند.
معاون آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) کشور، کهگیلویه و بویراحمد را از استانهای فعال در برگزاری این دوره ها برشمرد و گفت: بنیاد مهدویت آمادگی دارد دوره های آموزشی مهدویت را در مدارس و دانشگاههای استان با حضوراساتید مجرب برگزار کند.
ارسال نظرات