خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اردستان:

کشور نیازمند دولتی است که مردم به آن اطمینان داشته باشند

موسوی گفت: ما نیازمند دولتی قوی هستیم که مردم به آن اطمینان داشته باشند و با قدرت کشور را بسازد لذا در انتخابات با بصیرت فردی را انتخاب کنید که باعث اقتدار کشور شود.
کد خبر: ۸۸۳۶۹۶۰
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان امام جمعه موقت شهر اردستان اظهار کرد: احسان و نیکوکاری کار پسندیده ای  است که در اسلام سفارش شده و ما مسئول نیستیم اگر در شهر نیازمندی باشد و به فکر نبوده باشیم.

حجت الاسلام سید مهدی موسوی در خطبه های نماز جمعه در مسجد موسی بن جعفر علیه السلام اردستان گفت: روز شهدا را باید قدر بدانیم و شهداء حقا بزرگترین انفاق کنندگان کشور ما هستند.

وی افزود: شهیدان رفتند که ما در امنیت باشیم و در امنیت و آسایش و استقلال زندگی کنیم و مدیون خون آنها هستیم و کسی که عزیز ترین هستی خود که جان او هست را می دهد نیکوکار ترین کار را کرده است.

خطیب جمعه اردستان با بیان اینکه در اردستان جلوه هایی از ایثار و فداکاری شهداء مشاهده می شود، تصریح کرد: غیرت این عزیزان و استقامت آنها بود که کشور به اعتلای فکری رسید.

موسوی تاکید کرد: دشمن در عصر حاضر فقط لاف می زند و قدرت تعرض به کشور ایران را ندارد، که اینها همه به برکت خون شهدای گرانقدر جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه در رأس حکومت اسلامی ایران جانبازی قرار دارد که با صلابت به عنوان دیده بان عمل می کند، تصریح کرد: نیروهای نظامی و انتظامی با تبعیت از این دیده بان با قدرت از کشور صیانت می کنند. که این قدرت و متانت را از دولتمردان هم انتظار داریم.

وی تصریح کرد: سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر در مسائل اقتصادی که دشمن فشار می آورد ما ابراز ضعف کرده ایم، تصریح کرد:  دولت از شروع  کار خود ابراز ضعف کرد و اعلام کرد چرخ های اقتصادی نمی چرخد و باید مذاکرات صورت گیرد.

رئیس حوزه علمیه شهید مدرس اردستان با بیان اینکه حل مشکل کشور را رفع تحریم ها می دانستند، تصریح کرد:فکر می کردند که اگر تحریم ها برطرف شود صنعت ما رونق می گیرد و حتی آب خوردن را منوط به رفع تحریم ها دانسته بودند.

موسوی گفت: ما نیازمند دولتی قوی هستیم که مردم به آن اطمینان داشته باشند و با قدرت کشور را بسازد لذا در انتخابات با بصیرت فردی را انتخاب کنید که باعث اقتدار کشور شود.

وی تاکید کرد: تحریم ها رفع نشد و بیشتر هم شده است و هیچگونه تغییری در زندگی مردم حاصل نشده و دولتی که وعده داده بود تحریمها برداشته خواهد شد وعده آن چهار ساله شده  وتحریمها هر روز اضافه می شود.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه اعتماد به کفر باعث پیش آمدن مشکلات فراوان می شود، تصریح کرد: کشور ایران ثروت دارد ولی بی مدیریتی باعث شده که مشکلاتی همچون حقوق های نجومی پیش آید و مردم در فشار قرار گیرند.

ارسال نظرات