حجت الاسلام محمدی گفت: اين روز، مناسب‏ ترين روز برای تقدير از مادران و همسران شهدا كه با سالروز وفات بانوی فداكار اسلام حضرت ام ‏البنين(س) همسر شهيد و مادر چهار شهيد گره خورده است.
کد خبر: ۸۸۳۶۹۲۶
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام محمدی امام جمعه چهارباغ در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به گرامی داشت روز تكريم مادران و همسران شهدا و روز وفات حضرت ام البنین(س) اظهار داشت: سيزدهم جمادی‏الثانی، يادآور روزی غم ‏انگيز است، روزی كه در آن مادری فداكار و بانويی با عظمت از تبار دلاوران، به‏ سوی معبود پر كشيد.
 
گذشت و ايثار مادران و همسران شهدا موجب ایجاد امنيت و آزادی برای كشورشد 
 
وی افزود: حضرت ام البنین(س)، مادر پسرانِ علی(ع)، بعد از عمری تلاش، شكيبايی و استقامت با اهدای چهار فرزند رشيد به پيش‏گاه مولايش، حسين‏ ابن علی(ع)، با دلی مالامال از محبت و عشق، راهی ديار دوست شد و در بقيع، آرام‏گاهِ خوبان، در جوار ديگر فرزند حضرت زهرا(س) برای هميشه رحل اقامت افكند.
 
امام جمعه چهارباغ تصریح کرد: اين روز، مناسب‏ ترين روز برای تقدير از مادران و همسران شهدا كه با سالروز وفات بانوی فداكار اسلام حضرت ام ‏البنين(س) همسر شهيد و مادر چهار شهيد گره خورده است.
 
حجت الاسلام محمدی گفت: حفظ آرمان‏ها و ارزش‏های انقلاب اسلامی برای چنين خانواده هايی مهم است و بايد از زحمات مادران گرانقدر شهدا كه چشم و چراغ هدايت ملت هستند، قدردانی كرد و به این نکته توجه کرد که گذشت و ايثار مادران و همسران شهدا از عزيزترين‏ های خود موجب شد تا امنيت و آزادی برای كشور رقم بخورد.

وی دربخش دیگرخطبه ها باگرامی داشت یاد وخاطره یاد گار امام (ره) بیان داشت:  يكی از خصوصيات بارز يادگار امام - مرحوم سيداحمد خمينی - ولايتمداری ايشان بود كه هم در زمان حيات حضرت امام(ره) وشايد بسيار مهم‏تر از آن در دوران بعد از آن به نحو كاملی آشكار بود.
 
 امام جمعه چهارباغ در پایان خاطر نشان کرد: امروز رهبر انقلاب اسلامی حضرت آيت ‏الله خامنه‏ ای از همان آرمان‏هايی دفاع می‏كنند كه امام دفاع می‏كردند، زيرا اگر ذره ‏ای بر خلاف جهت امام حركت داشتيم، برخورد دنيا با انقلاب اسلامی تا اين حد قهرآميز نبود.»
ارسال نظرات
پر بیننده ها