خبرگزاری بسیج: سی و دومین سالروز شهادت فرمانده لشکر 10 حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با حضور سردار علی نصیری، فرمانده سپاه حضرت سیدالهشدا(ع) استان تهران، فرماندهان و یادگاران دوران دفاع مقدس، خانواده شهید کاظم رستگار، بسیجیان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۶۹۲۱
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹

  به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ این مراسم در سالن دعای ندبه بهشت زهرا(س) با زیارت عاشورا، مداحی و مدیحه سرایی همراه بود؛ در ادامه حاج محسن سوهانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و از همرزمان شهید حاج کاظم رستگار در سخنانی اظهار داشت: سفر آخرت، حساب و کتاب و آنچه خداوند مقرر کرده است برای همه وجود دارد،اما بین سفر همه افراد تفاوت وجود دارد؛ نوع سفر آخرت خیلی مهم است خیلی از انسان ها می توانند نوع سفر خود را انتخاب کنند خداوند این انتخاب را برای همه افراد قرار داده است. یکی از فرصت های ویژه که اتفاق می افتد شهادت است. حضرت علی(ع) می فرماید: جهاد و شهادت یکی از باب های بهشت است که برای افراد خاص باز می شود و بهترین سفر، سفر آخرت توام با شهادت است و شهدا تا آخرین لحظه پای این قرار ایستادند و ماندگار شدند.

سوهانی، با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) گفت: شهدا روز قیامت 70 نفر را شفاعت می کنند، وظیفه ما بعد از شهدا بسیار با اهمیت است بنابر این باید از یاد شهدا غفلت نکرده و هدف شهدا را فراموش نکنیم و نیت شهدا در پیاده کردن عدل و نور اهل بیت را در جامعه دنبال کنیم.

وی خاطر نشان کردک ما باید حواسمان به خانواده شهدا و فرزندان شهدا باشد و اگر در این راه غفلت کنیم دچار خسران خواهیم شد.

وی با اشاره به حدیثی از حضرت علی، اظهار داشت: من از پیامبر شنیدم که از خداوند به ایشان وحی شد که هرکس رضایت خانواده شهدا را جلب کند رضایت من را جلب کرده و هر کس آنها را به خشم در آورد، خداوند را به خشم در آورده است.

  نویسنده خبر: علی اشرف خانلری

ارسال نظرات