درج نام صنایع لبنی اراک «صلا» پشت پیراهن بازیکنان سایپا مقابل استقلال تهران از هفته بیست و چهارم لیگ برتر، خبر ساز شد.
کد خبر: ۸۸۳۶۸۶۴
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مرکزی به نقل از دیار آفتاب؛ با دارا بودن بیش از سه هزار واحد تولیدی بزرگ و کوچک به عنوان دومین قطب صنایع مادر تخصصی و چهارمین قطب صنعت کشور مطرح است و در زمینه تنوع تولیدات صنعتی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.
 
در شرایطی که ورزش این استان به دلیل کمبود منابع مالی وضعیت مناسبی ندارد و بسیاری از هیات های ورزشی با اعتبارات اندک فعالیت های خود را انجام می دهند،اما این ظرفیت های عظیم تولیدی استان چندان به کمک ورزش استان نیامده اند و بیشتر حمایت های خود را از تیم های لیگ برتری فوتبال انجام می دهند.
 
اردیبهشت ماه امسال بود که درج نام پتروشیمی شازند بر پیراهن بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان خبر ساز شد.
 
بعد از این ماجرا جلسات متعددی در استان برگزار شد و حتی کارگروه ورزش و صنعت استان مرکزی به منظور پیگیری حمایت صنعت از ورزش استان تشکیل شد ولی بعد از برگزاری چند جلسه، تعطیل شد.
 
روز گذشته نیز درج نام صنایع لبنی اراک «صلا» پشت پیراهن بازیکنان سایپا مقابل استقلال تهران از هفته بیست و چهارم لیگ برتر، خبر ساز شد.
 
این در حالی است که استان مرکزی تیم های مختلفی را در رشته های فوتسال، بسکتبال، والیبال، هاکی و … در لیگ برتر کشور دارد و این تبلغیات می تواند از طریق این تیم ها انجام شود.
 
موضوع حائز اهمیت در این خصوص این است که ورزش استان مرکزی برای رسیدن به جایگاه اصلی خودش در سطح ملی و بین المللی نیاز به حمایت هرچه بیشتر صنایع دارد و خوب است که مدیران استان مرکزی خصوصا کارگروه ورزش و صنعت استان تدابیری برای حمایت و پشتیبانی هر چه بیشتر از حوزه ورزش داشته باشند.
ارسال نظرات