فرمانده ناحیه ساوه خبر داد

اعزام 550 نفر زائر ساوجی به مناطق راهیان نور جنوب

فرمانده ناحیه ساوه گفت: در ایام نوروز سال، 550 نفر زائر ساوجی در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۸۳۶۸۵۲
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج سرهنگ مجید احمدجعفری با اشاره به اعزام اردوهای راهیان نور در ایام عید نوروز سال 96 گفت: ناحیه مقاومت بسیج ساوه طبق روال هرساله خود و برنامه‌ریزی‌های سالانه، وظیفه اعزام بالغ بر 550 نفر را در ایام نوروز به مناطق عملیاتی جنوب در قالب اردوهای راهیان نور بر عهده‌ دارد.

وی با اشاره به مناطق مورد بازدید زائران ساوجی از مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: فکه، هویزه، طلائیه، فتح‌المبین، دهلاویه، چزابه، شلمچه، اروندکنار و منطقه عملیاتی والفجر 8 مناطق مورد بازدید زائران ساوجی در این اعزام‌ها خواهد بود که در دو مرحله در تاریخ‌های 27 اسفند سال جاری و چهارم فروردین 96 به استعداد 12 دستگاه اتوبوس انجام می گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه تصریح کرد: آشنایی با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی، بازخوانی وصیت نامه‌ها و خاطرات شهدا، چگونگی انجام عملیات‌های این دوران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از اهداف اصلی اعزام کاروان‌های راهیان نور است.

سرهنگ احمدجعفری گفت: کاروان‌های راهیان نور فرصت مناسب و مغتنمی برای تعمیق باورهای انقلاب و ارزش‌های شهدا در بین نسل‌های جوان جامعه بوده و این امر به تقویت روحیه ایثار و استکبارستیزی آنها کمک می کند.

جعفری با تأکید بر برگزاری اردوهای راهیان نور در پایان خاطرنشان کرد: امنیت و آسایش امروز ما مرهون شهیدان و رزمندگان و از خود گذشتگی شهیدان است و ما باید همیشه قدردان آنان باشیم چراکه اگر این ایثارگران و از خودگشتگی رزمندگان نبود امروز ما در امنیت نبودیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات