خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه شهید نجفی همدان:

سبک زندگی غربی انسان‌ها را به ورطه نابودی می‌برد

فرمانده پایگاه شهید نجفی همدان وی با اشاره به سبک زندگی غربی گفت: امروز غرب از این زندگی پوچ خسته شده چراکه محتویات این سبک زندگی تهی است و انسان‌ها را به ورطه نابودی می برد.
کد خبر: ۸۸۳۶۸۴۷
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹

پروانه بیات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری ترویج سبک زندگی اسلامی با حضور بسیجیان پایگاه شهید نجفی حوزه حضرت مریم (س) سپاه ناحیه همدان اظهار داشت: ما باید سبک زندگی قرآنی را در زندگی پیاده کنیم تا زندگی آرامی داشته باشیم.

وی با اشاره به سبک زندگی غربی گفت: امروز غرب از این زندگی پوچ خسته شده چراکه محتویات این سبک زندگی تهی است و انسان‌ها را به ورطه نابودی می برد.

فرمانده پایگاه شهید نجفی حوزه حضرت مریم (س) سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: جامعه امروزی ما نیز تا حدی از سبک زندگی اسلامی به دور است و این همه گرفتاری در جامعه ما به تاسی از جامعه غربی است.

وی یادآور شد: اگر در جامعه ما سبک زندگی اسلامی حاکم باشد بسیاری از مشکلات ما حل شدنی بود و مردم ما این قدر سختی نمی‌کشیدند، سن ازدواج بالا نمی رفت، جوانان ما بیکار نمی شدند و ده‌ها مشکل دیگر به وجود نمی آمد.

بیات با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی گفت: این کلاس‌ها به طور مستمر در پایگاه با حضور اسا تید مجرب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات