خبرهای داغ:
در گرامیداشت شهدای عملیات خیبر

برگزاری محفل روایتگری ایثارگران دفاع مقدس شاهرود

در گرامیداشت شهدای عملیات خیبر ،محفل هفتگی روایتگری ایثارگران دفاع مقدس شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۶۸۳۱
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در بزرگداشت عملیات خیبر و یاد و خاطره شهدای این عملیات، محفل هفتگی روایتگری ایثارگران دفاع مقدس شاهرود در منزل جانباز دفاع مقدس علی ترحمی برگزار شد.

در این مراسم که با دعای توسل آغاز شد، کلیپی از برنامه های گذشته محفل روایتگری شهدا برگزار شد و در ادامه ایوب حسین پور مجری و راوی این محفل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات خیبر به شهید حسین منتظری اشاره کرد که در سال 1363 در عملیات بدر در 25 اسفند به شهادت رسید و اینکه این شهید تازه فرزند پسری خدا به او داده بود و برای دیدار این فرزند که علیرضا نام نهاد به شاهرود آمد و بازگشت و به شهادت رسید و جالب اینکه شهید به فرزند خود قول داده بود که 5 روز بعد بازگردد که 21 اسفندماه سال 1363 عازم جبهه و 25 اسفندماه به شهادت رسیده و پیکر او بازمی گردد.

در این محفل فرزند شهید حسین منتظری به بیان خاطراتی از پدر خود پرداخته و بیان کرد کتاب زندگی شهید به زودی وارد بازار کتاب خواهد شد.

در ادامه ایوب حسین پور در مورد عملیات خیبر نکاتی بیان کرد که این عملیات در 3 اسفندماه سال 62 آغاز می شود و قریب به 20 روز طول می کشد و در این عملیات سردار همت به شهادت می رسد و مناطق عملیات طلائیه و جزایر مجنون بوده که با تک های سنگین دشمن انجام می شود و شیمیایی به کار می رود از سوی دشمن و صحنه های تلخ و شیرین بسیاری در این عملیات بوده و با توجه به کلام امام راحل که جزایر باید حفظ شوند، رزمندگان اطاعت محض از ولایت را در این عملیات به ظهور می رسانند و در کلیپی از نحوه عملیات خیبر پخش شد.

جانباز شیمیایی عملیات خیبر ،علی ترحمی نیز در این محفل شهدایی به بیان خاطراتی از این عملیات سخت و نحوه جانبازی خود بیان کرد و گفت: در کلامی از یکی از بزرگان داریم که اگر این رزمندگان عملیات خیبر در کربلا بودند حتماً در رکاب امام حسین(ع) ایستادگی کرده و حضور داشتند و این نشان از سختی این عملیات و تبعیت محض رزمندگان از ولایت فقیه نائب امام عصر(عج) دارد.

لازم به ذکراست این محفل شهدایی هر هفته با حضور جمع کثیری از رزمندگان و جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس و مدافع حرم و رزمندگان جنگ نرم امروز برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها