خبرهای داغ:
استاندار خوزستان:

برطرف کردن مشکلات آب‌ و فاضلاب اهواز با وجود تامین اعتبار به کندی پیش می‌رود

استاندار خوزستان گفت: اعتبار ۶۰ میلیاردی از سوی وزارت نفت به مسئولان آب و فاضلاب اهواز داده شد که برطرف کردن مشکلات آب و فاضلاب را اجرایی کنند اما روند اجرا به کندی پیش می‌رود.
کد خبر: ۸۸۳۶۷۹۵
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴
غلامرضا شریعتی امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان خوزستان در اهواز  اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی با خودرو در سطح شهر اقدام به توزیع آب می‌کنند که فاقد کد بهداشتی هستند پلیس راهور مسئله نظارت بر توزیع آب را جدی نگرفته است و این مسئله پذیرفتنی نیست.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری تعدادی خودرو که غیرقانونی آب توزیع می‌کنند کار سختی نیست، افزود: باید اقدام جدی برای جمع‌آوری توزیع آب به صورت غیر بهداشتی صورت گیرد و برای اجرایی شدن لازم است نیروی انتظامی و پلیس راهور باهم هماهنگ عمل کنند.

استاندار خوزستان با اشاره به مصوبه اتاق مادر و کودک گفت: یکی از الزامات پراونه پایان کار ساختمان‌های تجاری و اداری همچنین پایانه‌ها باید وجود اتاق مادر و کودک باشد و با توجه به بزرگی مرکز و متناسب با مراجعان مساحت مورد نیاز اتاق را مهیا کنند.

وی با بیان اینکه برخی از مناطق اهواز از نظر آب شرب و فاضلاب مشکل دارند عنوان کرد: ملاشیه، عین‌دو، کوی سیاحی، کوی علوی، کوی مجاهد، کوی رمضان، زرگان، مشعلی و گلدشت از جمله مناطقی هستند که مشکلات عدیده‌ای از نظر آب شرب و فاضلاب دارند که بنا شد برای ثبات وضعیت سلامت اقداماتی در جهت بازسازی صورت گیرد.

شریعتی با بیان اینکه وزیر نفت ابلاغ 300 میلیارد تومان را تعهد کرده است بیان کرد: وزیر نفت اعتبار 150 میلیارد تومان را تنها برای برطرف کردن مشکلات آب و فاضلاب اهواز تخصیص داد که 60 میلیارد تومان امسال پرداخت شد و 90 میلیارد تومان سال آینده ابلاغ می‌شود.

وی تصریح کرد: اعتبار به مسئولان آب و فاضلاب اهواز داده شد که برطرف کردن مشکلات آب و فاضلاب را اجرایی کنند اما روند اجرا به کندی پیش می‌رود.

استاندار خوزستان خطاب به شهردار اهواز تاکید کرد: طرح جمع‌آوری پسماند و نخاله‌های ساختمانی به ویژه در منطقه مهدیس باید به صورت جدی پیگیری شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها