خبرهای داغ:
در جلسه هماهنگی فرمانداری مشخص شد
جلسه ی هماهنگی استقبال از ۱۶۰ شهید گمنام در فرمانداری ویژه ی شهرستان دزفول برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۶۷۸۸
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶

فرمانده ی ناحیه ی مقاومت بسیج دزفول جزئیات مراسم استقبال از این شهدای گرانقدر را با هماهنگی دیگر مسئولین حاضر در جلسهبیان نمود.

سرهنگ پاسدار عبدالامیر محتشمی راد گفت: این برنامه ی معنوی در تاریخ بیست و دوم اسفند ماه مصادف با روز بزرگداشت شهدا و تکریم مادران و همسران شهیدان می باشد.

وی ادامه داد: زمان ورود شهدای گمنام به شهرستان دزفول ساعت ۱۶ از مسیر جاده ی محمد بن جعفر(ع) خواهد بود.

فرمانده ی ناحیه ی مقاومت بسیج دزفول افزود: حرکت کاروان مشایعت کننده ی شهدا از مصلای امام علی(ع) در خیابان امام خمینی(ره) به سوی حرم سبزقبا(ع) و در نهایت حسینیه ی ثارالله تعیین گردید.

محتشمی راد تصریح کرد: این کاروان در قالب ۵ تریلر حامل پیکرهای مطهر شهداست که با همراهی مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه ی دزفول ان شاء الله آن گونه که زیبنده ی پایتخت مقاومت ایران اسلامی است یاد و خاطره ی شهدای سرافراز را زنده نگه می دارد.

ویخاطرنشان نمود: در پایان مسیر و در محل حسینیه ی ثارالله نمازجماعت مغرب و عشاء اقامه شده و آیین شبی با شهدا اجرا می شود.

فرمانده ی ناحیه ی مقاومت بسیج دزفول سخنران برنامه ی شبی با شهدا را سرهنگ عبدالرضا حاجتی، معاون اجرایی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان اعلام نمود.

محتشمی راد بیان داشت: در طول مسیر حرکت کاروان، ایستگاه های صلواتی برای پذیرایی از مردم و مشایعت کنندگان برقرار می گردد.

وی اظهار داشت: دزفول تنها شهر استان خوزستان می باشد که برای استقبال شهدا اختصاص داده شده وباید نشان دهیم لیاقت این انتخاب را داریم.

در این جلسه معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری، فرمانده ی ناحیه ی مقاومت بسیج، مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران و چندی از مسئولین دزفول حضور داشتند.

این شهدا به وسیله ی کمیته ی جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در مناطق عملیاتی جنوب کشور عراق شامل استان های العماره و بصره تفحص شده اند.
شهدای فوق درعملیات های والفجر ۸، کربلای ۴، رمضان، خیبر، بدر، والفجر مقدماتی، والفجر ۱، محرم و تک های دشمن در سال ۱۳۶۷به شهادت رسیده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها