خبرهای داغ:
فرماندار اردستان گفت: بالاترین انفاق در کشور از طرف رزمندگان و شهدا بوده است که ازجان باارزش خود گذشتند .
کد خبر: ۸۸۳۶۷۳۲
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان علیرضا غیور در جلسه بسیج جامعه زنان با نمایندگان بانوان ادارات در فرمانداری اردستان بااشاره به جایگاه والای شهیدان گفت: امروز شهدا با فداکردن جان خود و ایثاری که انجام دادن مارا مدیون خود ساخته اند و دین بزرگی برگردن ما دارند.

وی با گرامیداشت یادو خاطره شهیده رقیه رضایی گفت:وی یکی از شیرزنان انقلاب و نظام بوده است که باتوجه به اینکه در رشته پزشکی قبول شد ولی به حوزه علمیه رفت و درجنگ شرکت و به مقام ولای شهادت دست پیدا کرد.

فرماندار اردستان بااشاره به اینکه امروز نباید در معرفی این افراد به نسل جوان غفلت کنیم اظهار کرد:باید رشادت ها و ایثارگری هایی که این عزیزان و بقیه شهدا انجام دادند برای نسل جدید تببین شود.

وی باتوجه به اینکه نظام ما مبتنی براسلام است و زن در اسلام مهد پرورش مرد است تصریح کرد: باید دغدغه ما نسبت به قشر زن در جامعه بیشتر باشد پراکه زنان ماباید برای تربیت مردان تلاش کنند.

غیور بااشاره به اینکه بسیج در تمام عرصه هاحضور پررنگ داشته است خاطرنشان کرد:همراهی بسیجیان در شهرستان باعث شده است بسیاری از مشکلات به صورت مشترک دنبال و پیگیری و رفع شود.

وی با بیان اینکه شادابی و نشاط لازمه هر جامعه است افزود: همان گونه که برای شهادت حضرت زهرا(س) و بقیه ائمه مراسم عزا برپا میشود برای میلادآن بزرگواران نیز باید مراسم شادی برپا کنیم که که متاسفانه این کار در شهرستان کمرنگ است.

فرماندار اردستان در ادامه بااشاره به ایام انفاق و نیکوکاری گفت:بالاترین انفاق در کشور از طرف رزمندگان و شهدا بوده است که ازجان خود در راه دفاع از ارزش های اسلامی گذشتند .
ارسال نظرات
پر بیننده ها