مسئول اردوئی سپاه شاهرودگفت: در ایام عید نوروز دو کاروان از شاهرود به سرزمین های نور اعزام خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۳۶۶۴۲
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲

عبدالحسین شعبانعلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج شاهرود با اشاره به آغاز ثبت نام کاروان های مردمی راهیان نور اظهار کرد: امسال قریب به 500 نفر از شاهرود به اردوی راهیان نور مردمی اعزام خواهند شد.

وی افزود: دو کاروان در تاریخ های 28 اسفند ماه و 5 فروردین ماه 96 از شاهرود به سرزمین های نور اعزام خواهند شد که هر کاروان در قالب 5 اتوبوس در نظر گرفته شده است.

شعبانعلی خاطر نشان کرد: علاقمندان برای حضور در این سفر معنوی می توانند به پایگاه ها و حوزه های بسیج مساجد و محلات شهرستان شاهرود مراجعه و ثبت نام نمایند.

وی با اشاره به اعزام کاروان های اقشار مختلف بسیج به اردوی راهیان نور اظهار کرد: کاروان های دانش آموزی در بهمن ماه در قالب دو کاروان به راهیان نور اعزام شده اند که قریب به 400 دانش آموز حضور داشته اند.

مسئول اردوئی سپاه ناحیه شاهرود ادامه داد: اردوی راهیان نور دانشجویی نیز در قالب دو کاروان 22 و 27 به راهیان نور اعزام می شود که تعداد اعزام شوندگان نیز قریب به 500 نفر خواهد بود.

وی اضافه کرد: اردوی راهیان نور بسیج کارمندی شهرستان نیز برگزار شده که دو کاروان به استعداد بیش از 120 نفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها