خبرهای داغ:
امام جمعه آیسک در مجمع بسیج شهرستان خوسف:
امام جمعه آیسک گفت: راه اسلام، راه اهل بیت، راه پیشرفت است و اطاعت از سخنان و فرامین ولی فقیه فصل الخطاب همه ماست.
کد خبر: ۸۸۳۶۶۲۱
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،  امامت جمعه شهر آیسک حجت الاسلام و المسلمین عرب در جمع بسیجیان حاضر در مجمع بسیج شهرستان خوسف اظهار داشت:عمده مشکل ما در کشور آمریکا و دشمن خارجی نیست.مشکل ما کسانی هستند که تفکر غربی و ماده گرا دارند.

وی افزود: ضربات بسیاری از همین افراد غرب گرا به کشور ما وارد شده است، این تفکر غرب نگری و غرب پرستی از دوران قاجار از زمان نفوذ انگلیس شکل گرفت و جوانان ما را برای تحصیل به لندن و دیگر شهر ها فرستادندکه هدف اصلی از این کار تحمیل فرهنگ غرب به جوانان و نخبگان کشور بود تا اینان در زمان برگشت به کشور سفیران غرب در ایران باشند و فرهنگ غرب را ترویج کنند.

حجت الاسلام عرب اظهار داشت:بعضی از اشخاص در کشور می گویند که پیشرفت ما وابسته به غرب و آمریکاست و اگر این کشور های غربی به ما کمک نکنند ما نمی توانیم کوچک ترین فعالیت را انجام دهیم.این سخنان نشآت گرفته از همین تفکر غرب گرایی است که پیشرفت کشور ما را در وابستگی و دلدادگی به غرب می پندارند.و اکثر این افراد که این سخنان را بر زبان می آورند افراد تحصیل کرده در کشور های غربی هستند.

وی افزود:شعار ما استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است و به فرموده مقام معظم رهبری ما می توانیم.راه اسلام، راه اهل بیت، راه پیشرفت است و اطاعت از سخنان و فرامین ولی فقیه فصل الخطاب همه ماست.ما در هر کجا که روی پای خودمان ایستاده ایم پیشرفت کرده ایم و هر کجا به غرب تکیه کرده ایم شکست خورده ایم.

وی در پایان افزود:کسانی در کشور که تحت تاثیر همین تفکر غرب گرایی هستند به موازین و اصول اسلام توهین می کنند،اینان اگر ببینند که ما ساکت ایستاده ایم و در مقابل آنها موضع نگرفته ایم جسور می شود و خواستار به انزوا رفتن شرع را دارند.ما باید در مقابل اینها محکم و استوار بایستیم و در مقابل این جسارت ها کوتاه نیایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها