مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی از حضور مردم و مسئولین این استان در مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام دوران دفاع مقدس تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۸۳۶۶۰۰
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ عباس عباسی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی از حضور گسترده مردم، مسئولین و بسیجیان ولایتمدار این استان در مراسم تشییع و خاکسپاری 7 شهید گمنام دوران دفاع مقدس قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

بسم رب ااشهدا و الصدیقین

كشور سرافراز و ملت غیور ایران اسلامی همه عزت ، سربلندی ، آرامش و آسایش امروز خود را مدیون دلاورمردی ها، فداكاری ها و ایثارگری های دریادلانی است كه در پیروی از اهل بیت پیامبر(ص) بویژه سیـد و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) تفسیرگر واقعی واژه ایثار شده اند. بدون تردید حماسه فداكاری ها و از خودگذشتگی های رزمندگان و شهیدان والامقام به خصوص شهدای گمنامدر ذهن و بر زبان مردم قدرشناس این سرزمین همواره باقی خواهد ماند و سینه به سینه و نسل به نسل به عنوان چراغ راه آیندگان انتقال خواهد یافت.

اینك كه به فضل الهی مراسم تشییع و تدفین هفت تن از شهدای گمنام با حضور گسترده مردم عزیز و قدرشناس و شهید پرور استان با نظم و كیفیتی مطلوب برگزار گردید برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و افتخارات مردم ایثارگر این مرز و بوم رقم زد. یقیناً اجرای مطلوب برنامه های معنوی در محضر شهدا حاصل تلاش و كوشش و خدمت خالصانه مردم و مسئولین تلاشگری است كه برای ساختن تمدن اسلامی مقید به حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس می باشند. لذا به عنوان خدمتگزار مردم، از حضور حماسی، پرشور و کم نظیر همه مردم و مسئولین در این مراسم با شکوه و اطلاع رسانی رسانه های جمعی استان بخصوص صدا و سیمای مركز چهارمحال و بختیاری تقدیر و تشکر می نماییم.

ان‌شاءالله که بتوانیم ادامه دهنده راه پر فروغ شهداء گرانقدر و عزیزمان باشیم.

ارسال نظرات