خبرهای داغ:
معلمی تصریح کرد: خانه نشین کردن امام، به گودی قتلگاه بردن امام، کوتاه آمدن امام از خط قرمزها مصداق های کوتاهی کردن از روشنگری برای مردم در صدر اسلام و زمان حاضر است.
کد خبر: ۸۸۳۶۵۹۸
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛کارشناس سیاسی گفت: گفتمان مردم با امام جامعه همسان سازی شود.

محمودمعلمی صبح امروز در همایش مردم سالاری دینی و انتخابات که در سالن بصیرت گلپابگان برگزار شد، با اشاره به اینکه باید مردم سالاری دینی را برای مردم تبیین کرد، شرحداد: این عبارت به این معناست که رای مردم تا زمانی قابل قبول است که در چهار چوب احکام دینی و اصول انقلاب باشد و این عبارت شامل رای دهنده و رای آورنده می شود.

وی ادامه داد: خانه نشین کردن امام، به گودی قتلگاه بردن امام، کوتاه آمدن امام از خط قرمزها مصداق های کوتاهی کردن از روشنگری برای مردم در صدر اسلام و زمان حاضر است.

این هادی سیاسی بیان کرد: شرایط جهانی به دلیل آنکه حق و باطل هیچ گاه تا این حد مقابل یکدیگر در طول تاریخ قرار نگرفته اند ویژه است زیرا اهداف یکدیگر را می شناسند و به کمتر از نابودی جبهه مقابل قناعت نمی کنند.

معلمی اضافه کرد: هدف جبهه باطل برای جهانی شدن، یکی کردن فرهنگ و سیاست و اقتصاد مصنوعی با کدخدایی آمریکا یا انگلیس و هدف جبهه حق را جهانی شدن طبیعی و در کلام قرآن فراگیری دین حق است.

وی ایران را کانون انقلاب ذکر و تصریح کرد: این کانون از دو جهت خارج که دشمن آشکار است و داخل که برخی خواص و غیر انقلابی ها را شامل می شود، با مشکلاتی مواجه گردیده است.

این خطیب توانا مشخصات تفکر غیر انقلابی را برشمرد: تمام شدن انقلاب در سال های آغازین به دلیل تشکیل حکومت و نظام است و حال باید با جهان تعامل کرد.

معلمیتعامل با جهان را در سایه عزت، حکمت و مصلحت بیان و تاکید کرد: نباید عزت فدای مصلحت شود.

وی با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب در هفته گذشته عنوان کرد: بیان چالش ها و مشکلات از تریبون ها مانند کد دادن به دشمن برای فشار بیشتر به نظام است.

این کارشناسسیاسی به آمار های تعطیلی کارخانه ها و کارگاه های تولیدی در سال جاری اشاره وافزود: تحریم بانکی و انتخاب کالا توسط کشور خریدار نفت ایران، دلیل اصلی واردات کالاهای غیر ضرور به کشور نتیجه تفکر غیر انقلابی بر اقتصاد است.

معلمی با بیان اینکه تفکر انقلابی اعتقاد دارد که انقلاب هنوز تمام نشده است، به تشریح ابعاد انقلاب اسلامی پرداخت:ساقط کردن نظام شاهنشاهی، تشکیل نظام اسلامی، تشکیل دولت اسلامی ،کشور اسلامی ،گفتمان جهانی انقلاب و حکومت امام زمان (عج) در کلام رهبر معظم انقلاباست.

وی تاکید کرد: تنها دو بعد از انقلاب به طور کامل تحقق یافته است.

این سخنران تبیین کرد: انتخابات با حضور حداکثری مردم در امنیت و ثبات، سالم و قانونی، رقابتی، فراگیر، اخلاقی و اصلح گزینی شاخص های مطلوب انتخاباتی است.

معلمیاولویت نظام جموری اسلامی را شرکت حداکثری مردم بیان و اصلح گزینی را یک هنر مردمی دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها