خبرهای داغ:
حاجی دلیگانی گفت: اصل نفوذ آن است که قصد دارد نظام محاسباتی مسئولان کشور را تغییر دهد و با ایجاد تفکر غیرانقلابی در مسئولان زمینه بستن قراردادهایی را فراهم کند که موجب بیکاری مردم شود و دشمن نیز از تفکر و نظام محاسباتی انقلابی نگران است
کد خبر: ۸۸۳۶۵۹۶
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛نماینده مردم شهرستان های شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس در همایش جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خوانسار که شامگاه سه شنبه، در مسجد موسی بن جعفر علیه السلام شهرستان برگزار شد با اشاره به لزوم استمرار انقلاب اسلامی و وضعیتی که اکنون در آن قرار داریم اظهار کرد: در هر مقطعی انقلاب با پدیده ای مواجه بوده که آن را تهدید کرده و این روند تا امروز ادامه دارد.

حسینعلی حاجی دلیگانی با بیان علل پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ایمان، اعتقاد ناب و حضور و دفاع مردم از انقلاب از عوامل اصلی پیروزی و دوام انقلاب بود، هم چنان که در دفاع مقدس نیز آنجایی که عموم مردم یعنی انسان هایی که با انگیزه و اعتقاد وارد عملیات می شدند پیروزی ها را رقم می زدند.

وی افزود: امروز ما نگران از دست رفتن مردم در انقلاب هستیم و هر کسی که کاری انجام دهد که حتی یک نفر از توده های مردم از قطار انقلاب پیاده شود دانسته یا نادانسته به دشمن کمک کرده است.

عضو فراکسیون ولایت مجلس،با تاکید بر تاثیر مسئولان در هر جایگاهی در جذب و رفاه مردم تصریح کرد: اگر امروز ما مردم را از دست دهیم دیگر چیزی نخواهیم داشت و انقلاب نیز تا زمانی زنده است که حفظ آن رسالت همه مردم تلقی شود.

وی اضافه کرد: مردم با مشکل معیشت، اقتصاد، کسب و کار و اشتغال مواجه هستند، با وجودی که ما در کشور منابع فراوانی داریم اما برای استفاده از آنها درست تصمیم نمی گیریم و مدیریت نمی کنیم.

حاجی دلیگانی با اشاره به مسئله حقوق های نجومی گفت: چطور می توان این موضوع را توجیه کرد که در جایی فردی نان شب برای خوردن نداشته باشد، اما فرد دیگری 50 میلیون تومان و یا بیشتر از بیت المال برداشت کند.

وی خاطر نشان کرد: همین مسئله ای که در مجلس درباره تصویب حقوق مدیران پیش آمد، برخی از نمایندگان به رئیس مجلس اعتراض کردند که چرا این گونه عمل می کنید.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: مردم صاحب کار هستند و آنها هستند که ما را به عنوان پیمانکار انتخاب کرده اند، چگونه است که کارفرما نباید از حقوق پیمانکار خود مطلع باشد و نداند که پیمانکارش چقدر حقوق می گیرد.

نماینده شاهین شهر و برخوار ساختار بزرگ دولت و نظام اداری که به تنهایی 220 هزار میلیارد تومان از منابع کشور صرف پرداخت حقوق در آن می شود را نادرست دانست و گفت: پول نفت و گاز برای مردم کشور است که باید به عنوان هزینه های عمرانی همه از آن منتفع شوند.

وی با بیان ادعای رشد اقتصادی از سوی دولت اظهار کرد: این مسئله که اعلام می کنند نرخ رشد اقتصادی در کشور 7/4 درصد است مطلبی غیر واقع بوده چرا که اگر این گونه بود باید هیچ بیکاری در کشور وجود نداشته باشد.

حاجی دلیگانی با تاکید بر افزایش نرخ بیکاری استان نسبت به سال گذشته تصریح کرد: بیان این مسائل ارتباطی با موضوعات سیاسی، جناحی و گروهی ندارد بلکه واقعیاتی است که باید بیان شود.

وی با اشاره به کامل نبودن مفاد حقوق شهروندی گفت: چرا در بین 120 ماده حقوق شهروندی از اصول قانونی که می گوید وظیفه دولت ایجاد قسط و عدل و مقابله با تبعیض است صحبتی نشده و یا به حقی که به گردن دولت در خصوص تامین مسکن و ایجاد اشتغال است اشاره نشده است.

وی اضافه کرد: قراردادی که با ترکیه بسته شد و طی آن هر گونه تعرفه گمرکی از کالای ترکیه برداشته شده از قرارداد ترکمنچای هم ذلت بار تر است، اینها مسائلی است که ما بر سر آنها حرف داریم.

این نماینده مجلس دهم تاکید کرد: بر اساس همین دغدغه ها نیروهای انقلابی تشکیلاتی به وجود آورده اند تا شرایطی را ایجاد کنند که از جدایی مردم از انقلاب جلوگیری کنند، چرا که این انقلاب به سادگی به دست نیامده است که به سادگی از دست برود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در ادامه به نکاتی در خصوص تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: مردم نسبت به دیدگاهی که نگاه به بیرون از کشور برای حل مسائل دارد ناامید هستند، اکنون وقت آن است که مسئولان باید بگویند در مورد وعده های اقتصادی چه کرده اند.

وی افزود: بر اساس نظرسنجی ها ادامه یافتن این وضعیت کمکی به رفع مشکلات مردم نخواهد کرد و در هر حال پیروز شدن ترامپ نیز این نکته را یادآور شد که مذاکره و حرف هایی مانند تعامل زمانش گذشته است و آنچه که داده ایم با آنچه که گرفتیم مطابقت ندارد.

حاجی دلیگانی تاکید کرد: تجربه گذشته به ما نشان داده است که باید اختلافات خود را کاهش دهیم و ید واحده شویم و به خاطر اصل انقلاب کنار هم قرار گیریم و از گسترش روحیه محافظه کاری دست برداریم.

وی خاطر نشان کرد: هر جا که نیروهای انقلابی بوده اند و تفکر انقلابی حاکم بوده است پیروز و سربلند بیرون آمده ایم.

نماینده شاهین شهر و میمه تاثیر شگرف تفکر انقلابی را در مسائل منطقه یادآور شد و گفت: اگر تفکر بنی صدر بود که اجازه داد نیروهای بعثی عراق تا خرم آباد به داخل کشور پیش بیایند اکنون باید در برابر داعش میلیون ها شهید می دادیم، اما این تفکر انقلابی بود که باعث شد داعش را به زباله دان تاریخ بفرستیم.

وی افزود: اصل نفوذ آن است که قصد دارد نظام محاسباتی مسئولان کشور را تغییر دهد و با ایجاد تفکر غیرانقلابی در مسئولان زمینه بستن قراردادهایی را فراهم کند که موجب بیکاری مردم شود و دشمن نیز از تفکر و نظام محاسباتی انقلابی نگران است.

حاجی دلیگانی یادآور شد: همان نیروهای اندک انقلابی نسل اول و دوم، مردم را پای کار انقلاب آوردند و در شرایط کنونی نیز باید مردم را پای کار آورد و شفاف سازی کرد.

وی به موضوع ایجاد وحدت اشاره کرد و افزود: ایجاد وحدت، تحمل، گذشت و ایثار نسبت به یکدیگر و اقناع سازی مردم وظیفه ما است و در این راه نباید از ظرفیت جوانان غفلت کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها