بوشهر-با حضور جمعی از مسوولان مراسم محوری جشن نیکوکاری در آموزشگاه شهید چمران شهر بردستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۶۵۷۳
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، رئیس کمیته امداد شهرستان دیّر در آیین جشن نیکوکاری در مدرسه شهید چمران شهر بردستان اظهار داشت: کمیته امداد با هدف کمک به نیازمندان، زدودن فقر و توانمند سازی مددجویان توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی بنا نهاده شد.

مسلم انیژپور با بیان اینکه این نهاد بازویی توانمند برای دولت های مختلف بوده است،افزود: تاکنون خدمات ارزشمندی به محرومان جامعه ارائه شده و دولت ها نیز همکاری های خوبی با کمیته امداد داشته اند .

وی اضافه کرد:خوشبختانه با برنامه توانمندسازی مددجویان شاهد روند کاهش مددجویان هستیم.

انیژ پور گفت: با همکاری آموزش و پرورش،بسیج و سازمان دانش آموزی در 38 مدرسه شهرستان جشن نیکوکاری برقرار است و دانش آموزان کمک های خود را به این پایگاه های تحویل می دهند.

وی عنوان کرد: از550 دانش آموز تحت حمایت این نهاد 263 نفر آنان از ایتام زیر 14 سال می باشند که به عنوان فرزندان معنوی شناخته می شوند .

رئیس کمیته امداد شهرستان دیّر افزود:سال گذشته بیش از یک میلیارد ریال کمک از محل جشن نیکوکاری جمع آوری شد که امسال پیش بینی می شود استقبال بیشتری از این طرح صورت گیرد.

امام جمعه دیّر نیز گفت:کمیته امداد بزرگترین نهاد تأمین اجتماعی و خدمات رسانی به محرومان جامعه است.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی با تقدیر از خدمات کمیته امداد در حوزه فرهنگی به دانش آموزان افزود: اساس بنای این نهاد بر ساماندهی کمک های مردمی و صدقات استوار است که در این راستا بدون مشارکت خیرین راه به جایی نمی برد.

وی با تأکید بر لزوم ترویج روحیه نیکوکاری در جامعه گفت: هنگام کمک به افراد باید آبرو و حیثیت آنها را حفظ کنیم.

حسینی هدف از انفاق در اسلام را انسان سازی دانست ویادآور شد: با احسان و نوع دوستی خود در آستانه عید نوروز شادکننده دل یک مسلمان باشیم.

انتهای خبر./
ارسال نظرات
پر بیننده ها