همه مسئولان باید برای برگزاری انتخاباتی سالم در استان کهگیلویه و بویراحمد گام بردارند.
کد خبر: ۸۸۳۶۵۲۶
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱

استاندار امروز در همایش تخصصی اعضای هیات های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: همه ی ما در یک مسیر و به دنبال یک هدف هستیم و این هدف محکم کردن پایه های نظام جمهوری اسلامی ایران است.
موسی خادمی با اشاره به اینکه بیش از 5هزار نفر در استان برای نظارت بر صندوق های رای انتخاب می شوند گفت:برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و رقابتی در استان نیازمند تلاش جدی،حساسیت بالا و مسئولیت پذیری اعضای نظارت بر انتخابات هستیم.
وی با بیان اینکه داشتن همکاری نزدیک اعضا از روی دلسوزی زمینه ی سالم برگزار کردن انتخابات در استان را فراهم می کند گفت: بخشداران و فرمانداران در استان آموزش های لازم را فرا بگیرند.

استاندار افزود:استان به لحاظ امنیت در انتخابات جزو استان های دارای وضعیت سفید و آرام در کشور است که برای ثابت ماندن در این وضعیت باید تلاش شود.
غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت:نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر رای و نظر مردم است و مردم بر اساس تکلیف و وظیفه به صحنه می روند و رای می دهند  و ما هم باید امانت دار خوبی برای آراء مردم باشیم.
رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات استان هم گفت:تفکر های سیاسی نباید در انتخاباتی که زمینه ساز عمران و آبادانی استان وکشور است حاکم شود چراکه در استان ما تفکر سیاسی پاسخگوی مطالبلات مردم نیست.
غلام رضا تاجگردون افزود:دخالت ندادن مسایل قومی و قبیله ای نباید جایگزین شایسته سالاری شود و ملاک اصلی برای همه ی ما باید حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باشد.
وی گفت:مردم باید بااحساس آرامش به ادای دین و تکلیف خود بپردازند والبته این کار باید با معیار قانون انجام شود.
رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات استان افزود: به کاندیدها اعلام می کنم تا زمان تایید صلاحیت و شروع نشدن زمان تبلیغات حق هیچ گونه تبلیغ در فضاهای مجازی را ندارند و با خاطیان برخورد جدی می شود.
کرمی دادستان هم در این همایش گفت: انتخاب فرد اصلح آینده ی استان وکشور را تضمین می کند و باید با اجرای صحیح قانون و برخورد نکردن سلیقه ای و برداشت شخصی برای انتخاباتی سالم تلاش کرد.

عدل هاشمی نماینده ی شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی هم بر وحدت و همدلی بین تشکل ها در جامعه تاکید کرد وگفت: عملکرد و تصمیم گیری در انتخابات باید برای رضا و خشنودی خداوند باشد و مردم خروجی خوبی از همبستگی و اتحاد در این زمینه داشته باشند.

ارسال نظرات