خبرهای داغ:
کارشناس قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی همدان خبر داد
کارشناس قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی همدان گفت: در دو سال اخیر 4 میلیارد و 803 میلیون تومان تسهیلات برای ایجاد کارگاه های پرورش قارچ پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۸۳۶۵۱۳
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی سیف نیز در جلسه هماهنگی پشتیبان‌های قارچ با حضور تولید کنندگان موفق قارچ در سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) بیان داشت: متاسفانه یک مافیای قارچ در سطح استان شکل گرفته است که به راحتی هر کاری که می خواهند انجام می دهند.

وی خاطرنشان کرد: هدف ما قطع دست دلالان از بازار قارچ است و می‌دانیم که این موضوع شدنی نیست اما می توانیم با همت و یاری یکدیگر دامنه فعالیت آنها را محدود کنیم.

کارشناس قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی همدان عنوان کرد: در دو سال اخیر 4 میلیارد و 803 میلیون تومان تسهیلات برای ایجاد کارگاه های پرورش قارچ پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: در سال 94 برای راه اندازی 125 کارگاه پرورش قارچ مبلغ 2 میلیارد و 450 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است و برای ایجاد 83 کارگاه پرورش قارچ در سال 95 نیز مبلغ یک میلیارد و 953 میلیون تومان تسهیلات از سوی بسیج سازندگی همدان به متقاضیان پرداخت شده است.

سیف در ادامه افزود: هرچند بعضی از کارگاه هایی که تعطیل شده اند به دلیل مدیریت نادرست فرد کارآفرین بوده است اما نقش دلالان در تعطیلی کارگاه‌ها و ورشکست شدن کارآفرینان مشهود و روشن است.

وی در پایان گفت: تسهیلاتی که با همکاری بسیج سازندگی و بانک مهر اقتصاد به متقاضیان پرداخت می‌شود نسبت به بانک های دیگر از نظر شرایط پرداخت مثل ضمانت، تنفس، بازپرداخت و ... وضعیت بهتری دارد، هرچند معتقد هستیم نرخ 16 درصد برای کارآفرینی بالاست و این نرخ باید کمتر از 4 درصد باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات