کاشت 100 اصله نهال مثمر در سپاه روح‌الله

مسئول ستاد تخصصی اقشار و متخصصین سپاه روح‌الله گفت: به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری اقدام به کاشت بیش از 600 اصله نهال مثمر و یک‌هزار نهال غیرمثمر در رده‌های مختلف سپاه کردیم. همچنین یک‌صد اصله نهال در ستاد سپاه روح‌الله غرس شد.
کد خبر: ۸۸۳۶۴۹۱
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۹

سرهنگ پاسدار غلام رضا کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، ضمن گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام(ص) درباره اهمیت درخت و درختکاری در اسلام گفت: اهمیت این مسئله به قدری است که پیامبر اسلام(ص) فرمودند؛ «اگر قیامت فرا رسیده باشد و در دست انسان نهالی باشد باید در فرصت باقی مانده تا آخرت آن نهال را کاشت».

وی افزود: امروز هم باتوجه به اهمیت این مهم و زنده نگه‌داشتن یاد شهدایی که با نثار جان خویش برای حفظ اسلام تلاش کردند، کارکنان سپاه روح‌الله اعم از بسیجیان و پاسداران ستادی با غرس نهال در محوطه این سپاه، یاد شهدای مدافع حرم و دیگر شهدای این استان را گرامی داشتند.

مسئول ستاد تخصصی اقشار و متخصصین سپاه روح‌الله هدف از این اقدام فرهنگی را ایجاد روحیه نشاط، شادابی و ایجاد محیطی زیبا برای کارکنان سپاه دانست و گفت: استفاده از ظرفیت خوب کاشت نهال در جلوگیری از فرسایش زمین و تخریب خاک و همچنین جلوگیری از القاء روحیه افسردگی مورد تائید کارشناسان است.

سرهنگ پاسدار کریمی در پایان گفت: به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری اقدام به کاشت بیش از 600 اصله نهال مثمر و یک‌هزار نهال غیرمثمر در رده‌های مختلف سپاه کردیم. همچنین یک‌صد اصله نهال در ستاد سپاه روح‌الله غرس شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات