فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک از کاشت دو هزار اصله نهال خبر داد و گفت: این تعداد نهال همزمان با هفته منابع طبیعی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج غرس می‌شود.
کد خبر: ۸۸۳۶۴۸۶
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ صبح امروز مسئولین ناحیه مقاومت بسیج اراک با حضور در محوطه این ناحیه اقدام به غرس نهال به یاد شهدای مدافع حرم این شهرستان کردند.

پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک در حاشیه این آئین نمادین در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری به مانند هرساله اقدام به کاشت نهال در محوطه تمام نواحی و حوزه‌های مقاومت بسیج اراک کردیم.

وی با بیان اینکه امسال دو هزار اصله نهال به یاد شهدا نظام اسلامی به ویژه مدافع حرم کاشته می‌شود، گفت: در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج درختانی که کاشت می‌شود مثمر هستند ولی در خارج از این محوطه‌ها درختان غیرمثمر غرس می‌شود که باتوجه به اهمیت کاشت درخت برای کاهش آلودگی هوای اراک سعی کرده‌ایم که در این امر سهیم باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در پایان خاطرنشان کرد: با کاشت، نگهداری و مراقبت درخت می توانیم در ادامه حیات و حفظ و بقای طبیعت نقش مهمی داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات