خبرهای داغ:

برگزاری همایش تبیین الگوی سوم زن، نه شرقی نه غربی زن مسلمان ایرانی در چالدران

این همایش با حضور جمعی از بانوان خانواده شهدا، جانبازان و بسیجیان این شهرستان در مجتمع فرهنگی هنری برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۶۴۶۶
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول حوزه علمیه خواهران خوی در این همایش با بیان الگوی غربی و شرقی زن به الگوی زن مسلمان ایرانی به عنوان الگوی سوم از دیدگاه مقام معظم رهبری پرداخت و گفت : دین مبین اسلام تنها دینی بوده که بعداز ادیان الهی آن جایگاه و ارزش زن را به نحوکامل در اختیار زن قرار داده و به زن مسلمان به عنوان الگوساز و فرهنگ ساز یاد می کند.

خانم رجیان با اشاره به اینکه دین همه الگو ها را تبیین و تشریح کرده ، افزود : زن در جامعه اسلامی و خصوصا جامعه ایران یک جایگاه حقیقی و ارزشی دارد که باید آن را بشناسد وبرای فرهنگ سازی و الگوسازی از آن استفاده نماید و در اختیار فرزندان و جامعه قرار بدهد.

وی همچنین بااشاره به آیات واحادیث جایگاه زن همراه با حیا ، حرمت ، عفت ودینداری را جایگاه آرامش ، آسایش ومتانت جامعه دانست و آسایش و آرامش جامعه را مرهون تلاش های زن در جامعه اسلامی عنوان کرد.

مسئول حوزه علمیه خواهران خوی با بیان اینکه جنگ دشمن برای بی هویتی کردن زنان مسلمان است خواستار برگزاری همایش ها و نشست ها دراین زمینه شدتا زنان جایگاه واقعی خود را بشناسند و زمینه را برای گسترش فرامین دین ، معنویت و ایجاد دیانت فراهم نمایند.

اجرای سرود و قرائت پیام مقام معظم رهبری ازدیگر برنامه های این مراسم بود . درپایان از بانوان کارآفرین خانواده شهید و جانباز با اهدای کادو تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات