خبرهای داغ:
جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

اعزام 376 نفر از میاندوآب به اردوهای راهیان نور

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: امسال 376 نفر از میاندوآب در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۸۳۶۴۴۸
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار عماد خیری در جلسه هماهنگی اعزام کاروان های راهیان نور از میاندوآب به مناطق عملیاتی جنوب کشور، با بیان اینکه اردوهای راهیان نور فرصت مغتنم و ارزشمندی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل حاضر است، اظهار کرد: باید آثار دفاع مقدس تبیین شده و فرهنگ آن به نسل حاضر انتقال یابد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه این اردوها یکی از بزرگترین کارهای فرهنگی است، افزود: همه ما وظیفه داریم تا فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت را به نسل چهارم و امروزی انقلاب انتقال دهیم.

وی در ادامه از اعزام 376 نفر از میاندوآب به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور، گفت: این تعداد در قالب هشت دستگاه اتوبوس و در سه مرحله بر اساس برنامه زمانبندی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

خیری با اعلام اینکه تمهیدات لازم برای حضور کارکنان ادارات به صورت شخصی در مناطق عملیاتی نیز اندیشیده شده است، تصریح کرد: هم چنین کارکنان ادارات و نهادهای مختلف در شهرستان که تمایل داشته باشند با خودروی شخصی و به صورت خانوادگی به این مناطق سفر کنند، می توانند با ثبت نام در حوزه های مقاومت بسیج در تاریخ هایی که اعلام می شود در این مناطق حضور یافته و از اسکان و ... بهره مند شوند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: به صورت کلی و با در نظر گرفتن مجموع سهمیه ها، امسال 556 نفر از میاندوآب به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار