فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: یادواره شهید باکری و 850 شهید شهرستان میاندوآب همزمان با روز شهید و بزرگداشت شهدا در این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۳۶۴۴۷
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی با بیان اینکه امنیت امروز ما مرهون خون شهداست، گفت: ما هرچه داریم از شهدا داریم و باید قدردان خون این شهدا بوده و راه این عزیزان را که برای امنیت ما از جان خود گذشتند، ادامه دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تاکید بر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم تا پاسدار خون شهدا بوده و فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل های امروز و آینده انتقال دهیم و فرهنگ دفاع مقدس را در میان نسل جوان نهادینه سازیم.

وی با بیان اینکه در این راستا یادواره شهید باکری برای چندمین سال متوالی در زادگاه این سردار رشید اسلام برگزار می شود، افزود: هر ساله در اسفند ماه و ایام مصادف با شهادت شهید باکری و در سالگرد شهدای عملیات بدرو خیبر، مراسم یادواره شهید باکری و 850 شهید میاندوآب برگزار می شود و امسال نیز همزمان با روز شهید و بزرگداشت مقام و یاد و خاطره شهدا، این یادواره برگزار می شود.

مولودی تصریح کرد: مراسم یادواره شهید باکری و 850 شهید میاندوآب، 22 اسفند ماه از ساعت 9/30 دقیقه صبح در مصلی امام خمینی(ره) و با حضور اقشار مختلف مردم شهید پرور، ولایی و انقلابی میاندوآب و با سخنرانی سردا خرم، فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی و یکی از مداحان کشوری برگزار می شود.

ارسال نظرات