خبرهای داغ:
همزمان با فرا رسیدن روز بزرگداشت شهدا چهارمین همایش «اسوه های صبر و استقاومت» در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۶۴۱۴
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با فرا رسیدن 22 اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا چهارمین همایش «اسوه های صبر و استقاومت» با حضور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مسئولین استانی، خانواده های شهدا و دانش آموزان دختر مقاطع مختلف تحصیلی در سالن همایش‌های مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان برگزار شد.

این مراسم به همت کمیته زنان در امور دفاع مقدس، در راستای معرفی ویژگی های شخصیتی و اخلاقی مادران و همسران شهدا به عنوان الگوهای صبر و استقامت برگزار شد.

در این مراسم سردار ظفری، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان ضمن تاکید بر عدم ایجاد گروه‌ها و جریان‌های سیاسی و حزبی، به ضرورت الگو و اسوه قرار دادن شهدا در جامعه پرداخت.

در ادامه مراسم پس از معرفی اسوه‌های شاخص صبر و استقامت در استان توسط رئیس کمیته زن و دفاع مقدس همدان، خواهر شهیدان بهادر بیگی به تبیین ویژگی‌های شخصیتی و اخلاقی مادران شهدا پرداخت.

اجرای زنده مهدی چناری از خوانندگان دفاع مقدس و تجلیل مادران و همسران شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم به عنوان الگوها واسوه های شاخص صبر و مقاومت از دیگر محورهای برنامه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات