در دانشگاه آزاد شهرستان قدس صورت گرفت:

برگزاری جلسه پایان سال شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس

خبرگزاری بسیج:همزمان با نزدیک شدن به ایام پایانی سال،جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس، در دانشگاه آزاد این شهرستان،به ریاست امام جمعه شهرستان قدس تشکیل جلسه داد.
کد خبر: ۸۸۳۶۴۱۱
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،از غرب استان تهران:صبح امروز  همزمان با نزدیک شدن به ایام پایانی سال،جلسه شورای فرهنگ عمومی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین میراحمدی امام جمعه شهرستان قدس و با حضور سید علی اینالو،معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قدس ،محمد صادق کولیوند، شهردار و دیگر اعضای شورا، در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان تشکیل جلسه داد.

در ابتدای این جلسه،حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالقاسم  میراحمدی ،امام جمعه شهرستان قدس ضمن خیر مقدم به مدعوین اظهار داشت :دید و بازدید سال جدید هم عاطفی و هم سیاسی است.

میراحمدی اضافه کرد:خروجی جلسات شورای فرهنگ عمومی بایستی طوری باشد که ما در جامعه اثار و برکات آن را در کمتر کردن آسیب های اجتماعی و سبک زندگی اسلامی و پیشگیری از معضلات شاهد باشیم.
 
 
امام جمعه شهرستان قدس تصریح کرد:فرهنگ عمومی در واقع سنگ بنای فرهنگ هر جامعه بوده و زیربنای همه ی فعالیت های اقتصادی، تجاری و سیاسی در کشور محسوب می شود.

 
در ادامه این جلسه ،سید علی اینانلو معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شخرستان قدس،ضمن تشکر از میزبانی ریاست دانشگاه و حمایت های معنوی امام جمعه ، از نظم برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی ابراز خرسندی کرد وتصریح کرد: تداوم این جلسات باعث شده مصوبات گذشته به خوبی اجراء شود و این جای تقدیر دارد.

 
وی در بخش دیگری از سخنانش به شبکه های اجتماعی خصوصا شبکه اجتماعی دانشجویان شهر قدس اشاره کرد و گفت : با وجود مزایای شبکه های اجتماعی نباید از آسیب های آن غافل بود و مراقب انتقال اخبار نادرست و مغرضانه باید بود وباید  به افراد خاص که عامدانه در جهت آسیب زدن به اعتماد مردم و مسئولان کمر بسته اند، تذکر و یا برخورد لازم صورت بگیرد.

 
معاون سیاسی فرماندار در ادامه به انعکاس به موقع اقدامات مثبت مسولان و ادارات توصیه داشت و این امر را به صلاح شهرستان برشمرد.

 
اینانلود در خصوص المان شهر قدس از شهردار خواست، با همکاری ریاست دانشگاه و بهره گیری از تیم معماری دانشگاه نمادی ماندگار و به صرفه طراحی و اجراء شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار