مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: سه هزار و ۲۰۰ کلاس درس در ۴۱۱ مدرسه آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.
کد خبر: ۸۸۳۶۴۰۳
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
به گزارش خبر گزاری بسیج مازندران، سید علی قاسمی تروجنی پیش از ظهر امروز در نشست شورای آموزش وپرورش مازندران اظهار داشت: امسال به دنبال ارتقا کلاس‌های اسکان هستیم.

قاسمی افزود: پکیج‌ها و امکانات به مدارس جهت رفاه و اسکان مستفران در نظر گرفته می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: در کلاردشت، بهشهر، نوشهر، گلوگاه و دیگر نقاط  استان سوئیت ویژه پذیرایی معلمان مهیا بوده و امیدواریم یک مرکز رفاهی در هر شهر بتوانیم جهت رفاه معلمان فراهم کنیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران نیز در این نشست با اشاره به در پیش بودن جشنواره استانی خیرین مدرسه ساز گفت: نوزدهمین جشنواره سراسری با رویکرد ایمن‌سازی مدارس پایان فروردین 96 در استان برگزار می‌شود

وی با بیان اینکه 147طرح نیمه تمام در مازندران وجود دارد، افزود: این تعداد طرح شامل 674 کلاس درس است.

شیرزاد با بیان اینکه استانداردسازی سامانه گرمایشی مدارس از سال 92تا95 انجام شد، افزود: 44 میلیارد تومان در زمینه استانداردسازی سامانه سرمایشی انجام شد.

وی تصریح کرد: در هزار و 560 مدرسه استانداردسازی صورت گرفته است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران بیان کرد: 11 هزار کلاس درس استان غیراستاندارد بود و با تمهیدات اندیشیده شده بیش از سه هزار کلاس درس نیاز به استانداردسازی دارد.

وی میزان بهره‌مندی از اعتبارات را در پنج سال گذشته را بیش از 300 میلیارد تومان معادل 61 درصد عنوان کرد و خواستار افزایش سهم بری اعتبارات ملی آموزش و پرورش مازندران شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها