کارشناس سیاسی در نشست سیاسی پایگاه صیاد شیرازی از ناحیه روح الله یزد:
به منظور ارتقاء بینش سیاسی بسیجیان؛نشست سیاسی پایگاه صیاد شیرازی از حوزه نصر ناحیه روح الله یزد در مسجد ابوذر شهرک رزمندگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۶۳۶۸
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ مشهدی بافان ضمن تأکید بر حفظ روحیه انقلابی گری گفت:مساجد باید به سنگر تبدیل شود،باید فاصله بین مسجد و پایگاه کم شود و بعد از نماز حلقه های صالحین تشکیل شود تا در این حلقه ها افراد صالح تربیت شوند.

وی در ادامه در خصوص پنج مؤلفه قدرت یک نظام گفت:هر نظامی پنج مؤلفه قدرت دارد:نظامی،فرهنگی،اقتصادی،امنیت و سیاست.

مشهدی بافان خاطر نشان کرد: زمانی در همین یزد آشیخ غلامرضا یزدی ناراحت می شوند که چرا یک طلاق صورت گرفته ولی الان آمارها بیانگر این است که از هر شش ازدواج،یک ازدواج به طلاق منجر می شود.چقدر ما به خاطر این موضوع نگرانیم؟چرا باید اینگونه باشد.ما باید روحیه انقلابی گری خودمان را حفظ کنیم.باید بصیرت داشته باشیم،بصیرت یعنی اعمال و رفتاری که انجام می دهیم باید بر روی حساب و کتاب باشد.الان همّ و غمّ ما چیست؟چرا اینقدر به تجملات روی آورده ایم.

وی در ادامه افزود: اگر فکر و ذهن ما زندگی مادی باشد رهبر و فرمانده ای انتخاب می کنیم که به فکر مادیات است و اگر چنین بشود به فرمودة قرآن از نور خارج می شویم و وارد ظلمتها می شویم.« والذین کفروا اولیائهم الطاغوت یخرجونهم من النور الی الظلمات»

مشهدی بافان در خصوص انتخابات گفت:در انتخابات هم موج سواری نکنیم کسی را انتخاب کنید که درد دین داشته باشد ببنید عقبة آن کیست.


ارسال نظرات