خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی در دبستان دخترانه خدیجه کبری تبریز پس از نواختن زنگ جشن نیکوکاری، بر تعمیق فرهنگ نوع دوستی در سنین کودکی تاکید کرد و گفت: امروز دانش آموزان استان با شرکت در جشن نیکوکاری و کمک به همنوعان نیازمند خود، می خواهند به جامعه درس همدلی، نوعدوستی و کرامت بدهند.
کد خبر: ۸۸۳۶۳۴۶
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از کمیته امداد استان، محمد کلامی با بیان اینکه امدادگران کمیته امداد خدمت گذار نیازمندان هستند، بیان کرد: بیایید درد نیازمندان را با تمام وجود حس کرده و در آستانه عید با کمک های خود دل آنان را شاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه سیاست های نادرست فرهنگی و اجتماعی، کودکان را نیازمند کار کرده است و در این میان وظیفه ما این است که از کنار آن ها بی تفاوت رد نشویم، خاطرنشان کرد: امیدواریم روزی برسد نیازمندی در جامعه پیدا نشود تا نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد فقط به امور فرهنگی نیازمندان رسیدگی کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه زنگ جشن نیکوکاری امروز در دو هزار و 300 مدرسه استان نواخته شد، افزود: امسال برای برگزاری جشن نیکوکاری 370 هزار پاکت دانش آموزی و 150 هزار قلک پلاستیکی در سطح مدارس استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه امسال جشن نیکوکاری با شعار بهار همدلی، شکوه مهربانی طی روزهاي 18، 19 و 20 اسفند برگزار می شود،افزود: وزارت آموزش و پرورش ، صداو سیما، سازمان دانش آموزی، سازمان بسیج مستضعفین و مراکز نیکوکاری محله در برگزاری هر چه باشکوه تر جشن نیکوکاری مشارکت می کنند.

کلامی با بیان اینکه 105پایگاه کمیته امداد استان کمک های مردمی را در جشن نیکوکاری جمع آوری می کنند، اظهار کرد: مردم و خیران استان از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 56 میلیارد ریال به جشن نیکوکاری کمک کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 50 درصد افزایش یافته است.

ارسال نظرات