خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر سه قلعه خبر داد
فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر سه قلعه گفت: در روز گذشته یک تیم پزشکی از شهر سه قلعه جهت خدمت رسانی به مردم روستاهای محروم چاه غیاث و چاه تریخی انجام شد .
کد خبر: ۸۸۳۶۳۳۱
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱

مهدی راهی فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر سه قلعه در گفتگو با خبرنگار بسیج از خراسان جنوبی، با اشاره به برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی هر ساله با اعزام پزشکان متخصص به مناطق محروم و با هدف خدمت‌رسانی ‏گام‌های مثبتی در راستای سلامت برداشته می شود.

وی افزود: در روز گذشته یک تیم پزشکی از شهر سه قلعه جهت خدمت رسانی به مردم روستاهای محروم چاه غیاث و چاه تریخی انجام شد .

راهی خاطر‌ نشان کرد: در اینگونه مناطق افرادی هستند که حتی نمی‌توانند به بیمارستان یا پزشک مراجعه کنند و با بیماری‌های خود ‏دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی عنوان کرد: فقر مالی و فرهنگی موردی است که در بسیاری از این مناطق به معضل تبدیل شده و چه بسا پیامدهای بدی در پی ‏دارد بنابراین می‌طلبد به اینگونه مکان‌ها بیشتر توجه شود.

مهدی راهی در ادامه افزود: هدف ما از راه‌اندازی تیم های پزشکی و اقدامات جهادی کمک به افزایش سطح عدالت و دسترسی مردم به خدمات سلامت به صورت رایگان به ویژه در مناطق محروم است.

گفتنی است در پایان بسته های پوشاک نیز بین محرومین توزیع گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها