خبرهای داغ:
مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به هجمه های دشمن علیه اسلام و فرهنگ اسلامی در حال حاضر تبلیغات اسلامی یک ضرورت انکار ناپذیر است.
کد خبر: ۸۸۳۶۳۱۸
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي استان، حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی روز چهارشنبه با حضور در دفتر فرمانداری آذرشهر اظهار داشت: با توجه به قرار گیری بشر امروز در قرن بیست و یکم و رشد سریع ارتباطات موجب شده است که حصارهای ملی، قومی و مذهبی به لرزه درآید.

وی افزود: پیشرفت تکنولوژی موجب شده است که فرهنگ های مختلف به یک تقابل ناخواسته دچار شوند و فرهنگ های قوی تر، فرهنگ ضعیف تر را طعمه خود سازند، افزون بر این هجمه فرهنگی یک واقعیت است.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: امریکا هم با سپاهی بزرگ از خبرگزاری ها، ماهواره های مخابراتی، رسانه های صوتی و تصویری، شبکه اینترنت مطبوعاتی با شمارگان میلیونی و دهها ابزار کار آمد دیگر اسلام و مسلمانان را به یک جنک فرهنگی نابرابر کشانده است و شیطان بزرگ با همه توان تبلیغاتی خود به ابزاری برای صهیونیزم جهانی تبدیل شده است .

دبیر ستاد عفاف و حجاب استان با اشاره به اهداف صهیونیزم بین الملی افزود: آن ها به دنبال فساد کاری در زمین و تسخیر جهان از راه گستراندن منکرات و مفاسد اجتماعی هستند که نخستین هدفشان مستحکم ترین سنگر فرهنگی دنیای اسلام جمهوری اسلامی است .

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی یاد آور شد: در برابر این هجمه های استکبار که دامنگیر جوانان و تحصیل کرده های جامعه است اگر نتوانیم حجم قابل قبولی از اطلاعات و معارف اسلامی را عرصه کنیم در این نبرد رسانه ای خواهیم باخت و از صحنه فرهنگی جامعه حذف خواهیم شد، بنابراین تبلیغات اسلامی،یک ضرورت انکار ناپذیر است .

حجت الاسلام حسینی با اشاره به ابزار تبلغ بیان کرد: در زمان حاضر ابزارهای متنوع و فنون گوناگونی برای تبلیغ وجود دارد که باید از همه آن ها چه سنتی و چه مدرن بهره گرفت و روشن است هرچه ابزارها و فنون به کار گرفته شده در تبلیغ کامل تر و موثر تر باشد اثر تبلیغ قوی تر و ماندگارتر خواهد بود .

وی درباره وظیفه اصلی سازمان تبلیغات اسلامی تشریح کرد: تبیین و تبلیغ مباحث دینی مخصوصا قرآن و عترت، وظیفه اصلی سازمان است ولی از آنجایی که سیاست نیز از دین جدا نیست، باید سازمان تبلیغات اسلامی به حوزه اجتماعی و سیاسی نیز ورود کند .

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: مسئولانی که پا در عرصه مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی می‌گذارند، باید بدانند که علی‌رغم همه گرایشات سیاسی باید وظایف یک مدیر تبلیغات را که کنترل اصل ایمان است به نحو احسنت انجام دهند .

همچنین مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در سفری که به آذرشهر داشت، با امام جمعه این شهرستان نیز دیدار کرد و درباره مسائل مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی آذرشهر، به گفتگو پرداخت.

ارسال نظرات