مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا در گفتگو با بسیج از برگزاری کارگاه آموزشی فیلم های مستند، برای ارتقاء سطح مهارت و دانش مستندسازان بسیجی این سازمان در ساری خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۶۳۱۶
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسج مازندران، مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا در گفتگو با بسیج از برگزاری کارگاه آموزشی فیلم های مستند برای ارتقاء سطح مهارت و دانش مستندسازان بسیجی این سازمان در ساری خبر داد.

حمیدرضا هراسانی با اشاره به حضور اساتید مجرب مستند ساز همچون مهدی زمانپور در کارگاه آموزشی فیلم های مستند گفت: سازمان بسیج هنرمندان مازندران برای حضور پرقدرت در جشنواره فیلم 100 ثانیه ای سال 96 و آماده سازی فیلم سازان بسیجی استان، کارگاه های آموزشی مختلفی را برای بهره مندی هنرمندان این رشته با دعوت از اساتید برجسته و مطرح حوزه فیلم های مستند برگزار خواهد کرد.

مسئول هنرمندان بسیجی مازندران با یادآوری اینکه استاد زمان پور از جمله فیلم سازانی است که در عرصه داخلی و بین الملل در کشورهای آلمان، ایتالیا و روسیه موفقیت هایی را کسب کرد ادامه داد: فیلم سازان و مستند سازان بسیجی مازندران، در کارگاه آموزشی 19 اسفندماه که در مجتمع امامت سپاه کربلا به مدت یک روز برگزار می شود از تجارب این استاد استفاده می کنند.

هراسانی تصریح کرد: جشنواره فیلم 100 ثانیه ای بسیج در اردیبهشت 96 با حضور استاد ضابطی جهرمی در مازندران همراه با کارگاه دو روزه فیلم های مستند برگزار می شود.

وی ضمن یادآوری اینکه این کارگاه با همکاری و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود، هدف از ایجاد این کارگاهها را توانمند سازی مستند سازان بسیجی مازندران خواند و ادامه داد: انتظار میرود با این روند مستندسازان بسیجی استان در جشنواره مقام های خوبی به دست آورند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها