قائم مقام رييس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از نمایشگاه « صنایع‌دستی و توانمندی‌های استان زنجان» که در مجلس شورای اسلامی برپا شده، بازدید کرد.
کد خبر: ۸۸۳۶۲۹۵
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، قائم مقام رييس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به همراه مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان از نمایشگاه « صنایع‌دستی و توانمندی‌های استان زنجان» که در خانه ملت برپا گردیده بازدید کرد.

رحمت الله رحمتی در بازدید از این نمایشگاه که با حمایت از تولیدکنندگان داخلی صنایع دستی و ترغیب و تشویق مردم و مسئولان به خرید صنایع دستی و هنری برگزار شده، گفت: برگزاری چنین نمایشگاه هایی توانمندیهای استانها را در حوزه صنایع دستی عرضه نموده و نحوه ارائه آموزش های مهارتی را در این حوزه بیشتر نمایان می کند.

قائم مقام رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مشارکت بخش خصوصی به همراه مراکز آموزشی دولتی در نمایشگاه مجلس را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و از مدیر کل فنی و حرفه ای زنجان و دست اندرکاران این نمایشگاه سپاسگزاری نمود.

گفتنی است این نمایشگاه که به همت علی وقف چی نماینده مردم زنجان و طارم و رئیس فراکسیون فرش و صنایع دستی در مجلس شورای اسلامی برپا گردیده، تا 18 اسفند دائر خواهد بود.

ارسال نظرات