خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

بیش از 40 کشور در دنیا ایران را الگوی خود قرار داده اند

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: پیام استقامت ملت ما برای جهان و جهان اسلام الگو است، بیش از 40 کشور در دنیا ایران را الگوی خود قرار داده اند.
کد خبر: ۸۸۳۶۲۸۵
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ علی قاسمی صبح امروز در همایش تجلیل از اسوه‌های صبر و مقاومت و سالروز قشر بسیج زنان، اظهار کرد: سال گذشته از 88 خانواده و بانوی اسوه تجلیل شد که امسال در چهارمین همایش اسوه های صبر و مقاومت تقدیر از 100 اسوه صبر و مقاومت صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی بیش از 33 هزار رزمنده به جبهه اعزام کرد، گفت: پیام اصلی دفاع مقدس ایستادگی، صبر و استقامت بود و جهان را متحول کرد.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های اسلامی خراسان جنوبی افزود: هنوز کسی سراغ ندارد انقلابی را که مانند انقلاب اسلامی ایران بر مدار اصلی خودش ایستادگی کرده باشد.

قاسمی با تاکید بر اینکه پیام استقامت ملت ما برای جهان و جهان اسلام الگو است، گفت: بیش از 40 کشور در دنیا ایران را الگوی خود قرار داده اند.

وی با اشاره به اینکه 30 آیه در قرآن در مورد استقامت و ایستادگی داریم، افزود: بانوان بزرگوار انقلاب را تغییر دادند و از آنچه طاغوت برای آنها برنامه ریزی کرده بود که تبدیل به زنان غربی شوند توانستند به بانوان انقلابی شوند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: در جنگ تحمیلی دشمن به مقاومت زنان فکر نمی کرد اما زنان نیز دوشادوش مردان ایستادگی کردند و حدود 30 هزار رزمنده در کشور از میان بانوان بودند.

قاسمی با بیان اینکه در جنگ نرم توجه دشمن به بانوان است، گفت: در جنگ اقتصادی در بخش‌های مختلف تولید و استفاده از کالاهای داخلی بانوان تاثیر بسزایی دارند.

وی خاطرنشان کرد: امام راحل میدانی را فراهم کرد که خواهران در همه عرصه‌ها در آن جلودار بوده‌اند و اکنون نیز در همه بخش‌ها فعالیت دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار