خبرهای داغ:
عضو تیم رصد انرژی هسته ای کشور گفت: مردم باید برای سرنوشت کشور تصمیم بگیرند و یک انسان دلسوز را انتخاب کنند. از راست و چپ خسته شدیم همه سر و ته یک کرباسند.
کد خبر: ۸۸۳۶۲۷۱
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، دکتر تجلی عضو تیم رصد انرژی هسته ای کشور صبح امروز در همایش تجلیل از بانوان اسوه صبر و مقاومت استان اظهارداشت: ما در دوران جنگ تحمیلی حتی سیم خاردار که ابتدایی ترین وسیله مورد نیاز بود را نداشتیم و در چنین شرایطی جنگ بر ما تحمیل شد.

وی عنوان کرد: امروز به برکت انقلاب و خون شهدا توانمندی، تسلیحات و تکنولوژی های زیادی داریم اما باید خاطرات گذشته را مرور کنیم و بدانیم که از کجا شروع کردیم.

تجلی با بیان اینکه بعضی ها زبان درازی می کنند و می گویند چرا خرج اسلحه می کنیم بیاییم همچون ژاپن و آلمان باشیم خاطرنشان کرد: تنها سرمایه و امکانات ما در جنگ عشق، وفاداری، جانفشانی رزمندگان و تبعیت از امام بود نه امکانات و تسلیحات جنگی.

سرشان کلاه رفته کسانی که دل در گرو غرب دارند

وی با تاکید بر اینکه یوم الله ها را نباید فراموش کنیم اضافه کرد: یک روزی ما جنگ را از آنجا شروع کردیم که صدام در 12 کیلومتری آبادان برای ما خط و نشان می کشید اما امروز در نقطه صفر مرزی در مقابل اسرائیل پرچم جمهوری اسلامی ایران بالا رفته که این مایه افتخار، غرور و عزت اسلام است.

عضو تیم رصد انرژی هسته ای کشور گفت: سردار قاسم سلیمانی بسیجی است که در قلب دشمن یکه تازی می کند و این از برکت جنگ است. وجود رهبری بصیر و عالم به زمان که حتی دشمنان نیز برحق بودن آن اذعان دارند؛ مایه افتخار ما است.

وی با بیان اینکه دشمن در تمام ارکان نظام نفوذ کرده و صدها نقشه و تئوری بر علیه ما طراحی کرده است افزود: در ارکان نظام کسانی داریم که دلشان با آن طرف آب است آنان سرشان کلاه رفته است.

تجلی تصریح کرد: عده ای که مدتی از عمرشان را در غرب زندگی کرده اند به داشته های دشمن خودشان را باخته اند چون دید و نگاه آنان تغییر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که خلوص و صفای باطن رزمندگان از روح بلند امام(ره) تغذیه می کرد؛ عزت نفس بسیجیان و مدافعان حرم نیز روح رهبری در آن متجلی شده است.

امروز در نقطه صفر مرزی اسرائیل پرچم جمهوری اسلامی ایران بالا رفته است

عضو تیم رصد انرژی هسته ای کشور با بیان اینکه فرهنگی که جنگ را اداره کرد؛ اعتقاد امام بود افزود: اعتقادات رهبر انقلاب امروز کشورهای منطقه مانند عراق، سوریه و یمن را در دست جمهوری اسلامی و بسیجیان قرار داده است. این از دستاوردهای جنگ، خون شهدا و روح بلند رهبری است و اینها افتخارات برای ما است.

وی با تاکید بر اینکه هرگز آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند تصریح کرد: بعضی ها آدرس غلط می دهند و می گویند آمریکا با یک گلوله می تواند ما را نابود کند و می خواهند قدرت ایمان و ولایتمداری را از مردم بگیرند.

تجلی متذکر شد: گرچه عاشورا نصف روز بود یا جنگ هشت سال بود ما وظیفه داریم این فرهنگ را ترویج کنیم و باید تا قیامت از آن اتفاقات گفته شود چون درس بزرگ و از افتخارات ملت اسلامی است.

طرح تساوی زن و مرد برنامه ای بی اندازه کثیف است

وی اذعان داشت: اخیرا جاسوسی را در تهران بازداشت کردند و در بازجویی گفته است که آمده ام طرحی برای رواج فساد و از هم پاشیدگی کانون خانواده ها در ایران ارائه دهم.

عضو تیم رصد انرژی هسته ای کشور ادامه داد: چون رهبر انقلاب فرمودند 25 سال آینده دیگر باید اسرائیل نابود شود دشمن از حالا کار می کند که مادر شهدای فاطمیون و مادر سردار سلیمانی نداشته باشیم.

وی افزود: برای این منظور طرح 30ـ 20 را آوردند و دولت این طرح را بدون تصویب در مجلس به اجرا گذاشته است . طرح تساوی زن و مرد برنامه ای بی اندازه کثیف است.

تجلی تصریح کرد: از سال 82 که پرونده هسته ای را به جریان انداختند دیدیم دست خائن در کار است گفتیم که کشور را به باد می دهند. تشخیص خیانت به ارتباط با اداره اطلاعات نیست از آشپزخانه هم می شود رصد کرد.

بزرگترین اتاق جنگ ما امروز خانه ها هستند

وی اظهارداشت: بزرگترین اتاق جنگ ما امروز خانه ها هستند امروز دشمنان در فرهنگ ما نفوذ کرده اند و ترویج می کنند که به جای مادر شدن سگ در خانه بیاورید و پرورش دهید .

ما دق دل زیاد داریم اما زبان ما قفل است

عضو تیم رصد انرژی هسته ای کشور با بیان اینکه امروز ما دق دل زیاد داریم اما زبان ما قفل است متذکر شد: دست هایی در کار است که نظام خانواده و فرهنگ عفت و حیا را در جمهوری اسلامی از بین ببرند. فقط برای اینست که اسرائیل از بین نرود و ما بسیجی آماده برای مبارزه در میدان نداشته باشیم.

وی تاکید کرد: امروز در جبهه مقاومت مادران شهدای فاطمیون اتاق جنگ جبهه را تعیین می کنند که دشمن می خواهد اینها فردا نباشند و ما نتوانیم در 25 سال دیگر اسرائیل را نابود کنیم.

خائن در کار است/ در برجام هیچی بدست نیاوردیم

تجلی با بیان اینکه خیلی از داخل خودمان بر علیه ملت در زمان اصلاحات ضربه وارد شد افزود: درنشست برجام در تهران حضور فردی خائن به نام موسویان را دیدیم.

وی ادامه داد: پازلی که می چینیم کاری که انجام می شود خائنانه است و این راه که می رویم به منجلاب ختم می شود.

عضو تیم رصد انرژی هسته ای کشور با بیان اینکه ترور دانشمندان هسته ای از سال 82 پیش بینی شده بود خاطرنشان کرد: چرا باید رزومه سازمان هسته ای ایران را به آژانس بدهند ؟ آژانسی که در دست اسرائیل است. چقدر چشم ببندیم نمی شود نفهم بود.

وی اظهار داشت: در نتیجه برجام هیچی بدست نیاوردیم و تمام اموال ما هم در کشورهای غربی بلوکه شد تا دیروز می گفتیم سودش را می گیریم حالا اعلام کردند که باید حق انبارداری سرمایه هایتان را هم بدهید. این ذلت است نه عزت.

تجلی با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: امروز باید مختصات خودمان را بدانیم. ما دنبال آدمی دلسوز هستیم .

دعواها در مجلس است که حقوق آقایان 24 میلیون باشد

وی با بیان اینکه بعد از 40 سال در کشور کپرنشین داریم متذکر شد: امروز رسیدگی به کپرنشینان، گورخوابان و رسیدگی به مناطق جنوب و سنی نشین در اولویت است یا خرید هواپیمای ایرباس و عکس سلفی گرفتن ؟

عضو تیم رصد انرژی هسته ای کشور تاکید کرد: آدمی باید بیاید که به مردم جان بدهد . خود را بدهکار مردم و انقلاب بداند و مانند زمان جنگ که جوانان برای جان خودشان مسابقه می گذاشتند حالا برای پول گرفتن مسابقه می نگذارند.

وی خاطرنشان کرد: این مشکوک است که بعد از 40 سال حالا برای سیستان و بلوچستان گاز می برند . در دین اسلام برای کافر و بت پرست هم باید امکانات فراهم شود چه رسد به اهل تسنن . این بدور از فرهنگ علوی است.

تجلی تصریح کرد: حالا دعواها در مجلس است که حقوق آقایان 24 میلیون باشد . شهدا با چه توقعی به میدان رفتند . شما بخورید اما اول بخورانید.

از راست و چپ خسته شدیم همه سر و ته یک کرباسند

وی با بیان اینکه مردم باید برای سرنوشت کشور تصمیم بگیرند و یک انسان دلسوز را انتخاب کنند گفت: از راست و چپ خسته شدیم همه سر و ته یک کرباسند . گویای قصه شنگول و منگول است که هر یک خود را مادر مهربان معرفی می کند اما در لباس گرگ است.

وی با بیان اینکه ما دلمان به ریشه آبدار مردم خوش است خاطرنشان کرد: متاسفانه ادبیات مسئولین زشت شده باید فرهنگ بد زبانی را از جامعه برداریم . دردهای مردم باید التیام یابد.

تجلی افزود: رهبر ما در نیویورک 400 هزار مقلد دارد و این افتخار برای ما و صدور انقلاب است بدون اینکه موشکی پرتاب کنیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها