چهل وششمین جشنواره بین المللی فیلم رشد با نمایش فیلم برای 90هزار نفر درکهگیلویه وبویراحمد پایان یافت.
کد خبر: ۸۸۳۶۲۳۵
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
معاون پژوهش وبرنامه ریزی آموزش وپرورش استان گفت: دانش آموزان،فرهنگیان وخانواده های آنان به مدت 5 روز از فیلمهای این جشنواره دیدن کردند.
حسینعلی فاتحی گفت:63فیلم از کشورهای جمهوری اسلامی ایران،آلمان و اسپانیا در زمینه علمی، آموزشی و تربیتی به نمایش گذاشته شد.
وی گفت: با برنامه ریزی انجام شده این جشنواره به طور همزمان در شهرهای یاسوج،دهدشت،گچساران،باشت،چرام،لنده، دنا،لوداب،دیشموک و مارگون برگزار شد.
دبیر برگزاری چهل وششمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در استان نیز گفت: این جشنواره با هدف تبیین نقش فیلم ورسانه های دیداری در انتقال مفاهیم، تنوع رسانه های آموزشی، ترغیب دانش آموزان به فیلمسازی برگزار شد.
وحید سجاد پور افزود:دراین جشنواره علاوه بر حضور فرهنگیان و دانش آموزان روزانه براساس برنامه زمانبندی خانواده ها نیز از فیلمها جشنواره دیدن کردند.
مدیرکل آموزش وپرورش استان هم گفت: در برنامه ای ابتکاری با ایجاد سیستم نمایش فیلم سیار برخی دانش آموزان روستایی و عشایری نیز از فیلمهای جشنواره دیدن کردند.
هادی زارع پور افزود:روزانه از شرکت کنندگان در جشنواره نظر سنجی و نتایج آن به دبیرخانه جشنواره در وزارت آموزش وپرورش ارسال می شد
ارسال نظرات