در آستانه روز بزرگداشت شهدا ، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان و جمعی از اعضاء هیات مدیره با حضور در منزل شهیدان همکار ،احمد قاسمیان و حمید رضا محمدی کیاء با خانواده های این شهیدان گرانقدر دیدار کردند .
کد خبر: ۸۸۳۶۲۰۲
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
به گزارش خبرگزاري بسيج از شاهرود، در آستانه روز بزرگداشت شهدا ، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان و جمعی از اعضاء هیات مدیره ، معاونین و مدیران این شرکت به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود و معاون تعاون این بنیاد با حضور در منزل شهیدان همکار ،احمد قاسمیان و حمید رضا محمدی کیاء با خانواده های این شهیدان گرانقدر دیدار کردند .

در این دیدار سید علی اکبر صباغ مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان ضمن گرامیداشت یاد شهدای جنگ تحمیلی و بویژه این شهیدان والامقام ، از ایثار و خودگذشتگی خانواده شهدا و ایثار گران تقدیر و تشکر كرد.

علی اسرافیابی ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود، با اشاره به فعالیت های صورت گرفته پیرامون بزرگداشت یاد شهدا و تکریم خانواده های گرانقدر آنان گفت : شهدا با گذشت جان خود ، بهترین معامله با خدای متعال را نمودند و این فعالیت های اندک جبران رشادت و ایثار آنان را نخواهد کرد.

در این دیدارها فرازی از وصیت نامه شهید و مختصری از شرح زندگانی آنان خوانده شد و در پایان با اهدای لوح یادبود ، از مقام شامخ این شهیدان بزرگوار و خانواده گرانقدرشان تجلیل بعمل آمد .

گفتنی است اقدامات ارزشمندی از سوی امور ایثارگران این شرکت به منظور بزرگداشت یاد و ثبت خاطرات شهدا و ایثارگران شرکت برق منطقه ای سمنان به انجام رسیده است که ساخت مستندهای روایتی شهید احمد قاسمیان و شهید غلامعلی میرحاج و تهیه کتاب روایت روشنایی که بیانگر نقش صنعت برق استان سمنان در 8 سال دفاع مقدس می باشد ، بخشی از آن فعالیت ها است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها