کارشناس مسائل خاورمیانه در گفت و گو با بسیج:
هانی زاده با بیان اینکه اهدای جایزه باروت خیس به مستکبران،اقدامی موثر از سوی جوانان انقلابی است، گفت: گروه مردمی باروت خیس تشکیل شده است تا نسل های امروزی را با جنایت ها و حیله های استکبار جهانی آشنا کند.
کد خبر: ۸۸۳۵۹۸۳
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹
حسن هانی زاده کارشناس مسائل خاورمیانه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه جایزه بین المللی باروت خیس، اقدامی موثر از سوی جوانان انقلابی برای نشان دادن چهره شوم مستکبران است، گفت: اینکه گروه مردمی باروت خیس تشکیل شده است تا نسل های امروزی را با جنایت ها و حیله های استکبار جهانی آشنا کند، اقدام سنجیده ای است و می تواند باعث شناساندن دشمن به نسل امروزی شود.
 
وی ادامه داد: جایزه باروت خیس جایزه ای به یک چهره استکباری به جهت برملا کردن چهره واقعی مستکبران و همچنین اثبات حقانیت جمهوری اسلامی ایران اهدا می شود و شایسته است که با میدان دادن به جوانان انقلابی و متدین، باعث رشد چنین جشنواره هایی در جهت استکبار ستیزی شویم.
 
کارشناس مسائل خارومیانه در پایان تاکید کرد: عادل الجبیر وزیر امور خارجه عربستان هم به دلیل افشاگری که در خصوص رابطه اسرائیل با عربستان داشته است، می تواند مستحق دریافت این جایزه بین المللی باشد ولی به اعتقاد بنده، ترامپ بیشترین امتیاز را می تواند کسب نماید و جایزه باروت خیس مستحق آن است.
ارسال نظرات