مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد گفت: 270 ساعت برنامه در صداوسیمای مرکز یزد با موضوع «اقتصاد مقاومتی» در سال «اقتصاد مقاومتی ؛ اقدام و عمل» تهیه شده است.
کد خبر: ۸۸۳۵۹۷۷
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، رئیس کارگروه گفتمان‌سازی و فرهنگ‌ سازی اقتصاد مقاومتی استان یزد پیش از ظهر امروز در نشست خبری به بیان عملکرد این کارگروه به ریاست صداوسیمای مرکز یزد پرداخت.

احمد پهلوانیان بابیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، سپاه الغدیر، اداره کل تبلیغات اسلامی، میراث فرهنگی و صنایع گردشگری و آموزش‌وپرورش یزد از اعضای این کارگروه به ریاست صداوسیما بوده‌اند در تشریح عملکرد اعضا اظهار کرد: برپایی نمایشگاه دستاوردهای هنرستان‌های هنرهای زیبای استان یزد، برگزاری جشنواره آموزشگاه‌های آزاد هنر و جشنواره آفتاب، برگزاری 136 نشست‌ روشنگری با موضوع اقتصاد مقاومتی، اعزام کارشناسان بسیجی برای مشاوره در حوزه تولید، اعزام بسیجیان در قالب اردوهای جهادی برای خدمات‌رسانی، برگزاری نشست‌ها با موضوع اقتصاد مقاومتی برای خانواده‌ها، دانش آموزان و فرهنگیان در مدارس و جهت دادن مسابقات مدارس به موضوعات اقتصاد مقاومتی، معرفی فرصت‌های اقتصادی در بخش گردشگری، بالا بردن سطح و کیفیت خدمات برای جذب گردشگر، اعزام مبلغ و مبلغه و گفتمان سازی دینی اقتصادمقاومتی از اقدامات اعضای کارگروه است.

احمد پهلوانیان در پاسخ به سؤال خبرنگاریزدآوادر بیان عملکرد صداوسیمای یزد برای گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی در جامعه اظهار کرد: در بخش صدا 123 ساعت و 344 دقیقه برنامه با موضوع اقتصاد مقاومتی تولید در برنامه‌های«بربال اندیشه، زیر ساباط، رو در رو و ... » و 119 ساعت و 19 دقیقه تولید و پخش برنامه در سیمای استان و همچنین ساخت سریال « خانه میراثی» با محوریت اقتصاد مقاومتی که در مرحله تدوین است از فعالیت‌های این نهاد در ترویج اقتصاد مقاومتی بوده است.

مدیر کل صداوسیمای مرکز یزد افزود: در 8 قسمت از برنامه شکوفه‌های تابان متناسب با درک کودکان و همچنین مستند « ضد آفتاب» که حائز رتبه ملی شد و تهیه و پخش 131 خبر در 28 ساعت و 12 دقیقه که 70 مورد در شبکه‌های ملی نیز پخش شد از دیگر اقدامات صداوسیمای مرکز یزد بوده است.

وی عنوان کرد: در مجموع 270 ساعت برنامه در صداوسیما مرکز یزد با موضوع اقتصاد مقاومتی در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل تهیه شده است.

پهلوانیان اذعان کرد: برگزاری جشنواره هنری و رسانه‌ای اقتصاد مقاومتی و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی استان یزد برای اجرا در سال 95 برنامه‌ریزی شده بود که با توجه به کمبود منابع مالی در سال 96 اجرا خواهد شد.

یزدندا
ارسال نظرات