خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه عاشورا در یادواره شهید باکری و شهدای بدر و خیبر در شبستر با اشاره به قداست و عظمت شهدای انقلاب اسلامی ایران زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و شناساندن سیره و منش آن ها را در مقابله با تهدیدات نرم و هجمه های گسترده دشمن ضروری خواند.
کد خبر: ۸۸۳۵۹۴۹
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰

جانشین فرمانده سپاه عاشورا در یادواره شهید باکری و شهدای بدر و خیبر با اشاره به قداست و عظمت شهدای انقلاب اسلامی ایران زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و شناساندن سیره و منش آن ها را در مقابله با تهدیدات نرم و هجمه های گسترده دشمن ضروری خواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی قادری گفت: با تاسی و الگوپذیری از سیره فردی و اجتماعی شهیدان می توانیم از هجمه های گسترده دشمن در حوزه باورهای دینی جلوگیری کنیم.

قادری اظهار داشت: حضور جوانان غیور و شهادت طلب در دفاع از حریم اهل بیت(ع) نشان داد که علیرغم شائبه ها و شبهه افکنی های فراوان نوجوانان و جوانان این مرز و بوم همواره در خط مقدم دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی اماده اند تا در مسیر خط سرخ شهادت ایثار برای اعتلای عظمت اسلامی و دفاع ازحریم ولایت جانفشانی کنند.

قادری بیان کرد: امرور معرفی سیره و سلوک فردی و اجتماعی و اعتقادی و اخلاقی شهید باکری شهدای بدر و خیبر برای آحاد جامعه اسلامی امری ضروری و نیاز جدی است که می تواند بسیاری از مشکلات اخلافی و اجتماعی جامعه ما را حل کند.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا ولایت مداری، سیره عملی و سلوک فردی و اجتماعی شهید باکری و نقش این شهید والامقام و دیگر شهدای لشکر عاشورا در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را از ویژگی های بارز شهید باکری دانست.

وی تاکید کرد: امرور شهید باکری و دیگر شهدای عملیات بدر و خیبر و شهدای لشکر عاشورا باید به عنوان بهترین الگو و سرمشق برای جوانان و نوجوانان این مرز و بوم معرفی و شناسانده شوند.

قادری خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان می توانند با تاسی و الگوپذیری از منش و رفتار فردی و اجتماعی آن ها افق های روشنی را در مسیر اعتلای عطمت و قداست انقلاب اسلامی بگشایند. و این مسئله امروز در جامعه امری ضروری است.

ارسال نظرات