دبیر ستاد راهیان نور سپاه کربلادر گفتگو با بسیج:

بازدید قریب به 50 هزار مازندرانی کاروانهای راهیان نور از مناطق عملیاتی دفاع مقدس

دبیر ستاد راهیان نور سپاه کربلا با اشاره به اینکه تا کنون بالغ بر 25 هزار هزار دانش آموز و دانشجو از مناطق جنوب بازدید کردند گفت: باحتساب نزدیک به 20 هزار زائر کاروان راهیان نور پیش بینی می شود تعداد زائران مازندرانی اعزام به راهیان نور به 50 هزار نفر برسد.
کد خبر: ۸۸۳۵۹۴۵
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسؤول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: اعزام کاروان‌های اتوبوسی پنج روزه بوده و در سال‌جاری نیز مورد استقبال اقشار مختلف مردم قرار گرفت.

سرهنگ پاسدار قاسم موقر  در گفت‌وگویی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده برنامه اعزام راهیان نور از مازندران از 17 اسفندماه آغاز و تا 11 فروردین 96 ادامه پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: برای اعزام راهیان نور امسال پیش‌بینی شد که 19 هزار مازندرانی در قالب 400 کاروان اعزام شوند.

این مسؤول با اعلام اینکه اقشار مختلف مردم برای اعزام از این طرح استقبال کردند، گفت: 60 درصد افراد برای نخستین‌بار به این مناطق اعزام می‎شوند.

سرهنگ پاسدار موقر با بیان اینکه در سال‌جاری شاهد استقبال بسیار مناسب از حوزه علمیه برای حضور در این مناطق هستیم، افزود: 25 کاروان اتوبوسی به طلاب حوزه علمیه اختصاص داده شد.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه کربلا یادآور شد: همه افرادی که به مناطق راهیان نور اعزام می‌شوند زیرپوشش بیمه قرار می‌‎گیرند و خدمات‌دهی در طول مسیر و در محل انجام می‌شود.

دبیر ستاد راهیان نور سپاه کربلا از تمهیدات این سپاه در اردوگاههای اندیمشک و خرمشهر خبر داد و افزود: علاوه بر ارائه خدمات خادمین زائرین مازندرانی  کاروان راهیان نور،  کاروانهای دیگر استانها هم در اردوگاههای مازندران مسقر در خوزستان مورد خدمات قرار می گیرند.
 
وی همچنین ادامه داد: خدمات خادمین راهیان نور فقط شامل کاروانه نمی شود و گروههای خانوادگی و انفرادی هم با در دست داشتن معرفی نامه از پایگاه، حوزه و نواحی شهر های خود می توانند از امکانات و خدمات اردویی سپاه کربلا در خوزستان بهرمند گردند.

مسؤول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه کربلای مازندران در پایان گفت: اکیپ‌های پزشکی نیز به همراه کاروان‌ها اعزام می‌شوند و پیش‌بینی اعزام آمبولانس به همراه کاروان‌ها در دستور کار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها