خبرگزاری بسیج: قائم مقام شهردار منطقه 20 گفت: در آستانه سال جدید با اجرای طرح خدمات ویژه، محلات منطقه 20 رنگ و بوی بهاری گرفته است.
کد خبر: ۸۸۳۵۹۳۴
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 ابوالفضل حیدری با بیان این مطلب گفت: به منظور پاسخ گویی به مطالبات شهروندان و بهسازی محلات، در آستانه سال جدید طرح خدمات محله ای ، با مشارکت شورایاران و تمامی عوامل اجرایی مدیریت شهری این منطقه در حال اجراست.

حیدری با بیان اینکه در این طرح تمامی موارد مربوط به نگهداشت محلات انجام می شود، افزود: بهسازی معابر شامل لکه گیری آسفالت، نظافت، شستشوی المانهای شهری، رنگ آمیزی نرده ها و جداول، تعویض دریچه ها و حذف موانع فیزیکی ،امحاء ناهنجاری های بصری از جمله فعالیت های این طرح است که در راستای نگهداشت شهر انجام شد.

وی اظهار داشت: این طرح تاکنون در محلات جوانمردقصاب، بهشتی، هاشم آباد-نفرآباد، دولت آباد، شهید غیوری، چشمه علی،سیزده آبان، عباس آباد و تقی آباد انجام شده است و تا پایان سال در سایر محلات نیز انجام می شود.

قائم مقام این منطقه تصریح کرد: به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان، طرح جهادی محله به محله در چند ماهه اخیر در محلات منتخب نواحی 2-5 و 6 بیش از 5 یا 6 بار انجام شده است .

طرح محله به محله با هدف جلب رضایت شهروندان و رفع نیازها و نواقص محلات تا پایان سال ادامه دارد.

ارسال نظرات