ایجاد زمینه های کارآفرینی و استفاده از ظرفیتهای قهری و فرهنگی موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود
کد خبر: ۸۸۳۵۸۴۰
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد، در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: از اول امسال تا کنون، با انهدام 67باند قاچاق مواد مخدر در استان، 4 تن و 300کیلو گرم انواع مواد افیونی کشف شده است.
سرهنگ بالش زر افزود: میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه ی پارسال 7 درصد رشد نشان می دهد . بگفته ی وی 2 هزار و 15نفر بخاطر مشارکت در کار قاچاق مواد مخدر دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شدند . 
استاندار  هم با بیان اینکه باید به کمک ظرفیتهای قهری و فرهنگی این آسیبها را به حداقل ممکن رساند گفت: با شناسایی دلایل بروز این آسیبها باید با اولویتهای از پیش تعیین شده و تاثیر گذار در این مسیر گام برداشت .
سید موسی خادمی استفاده از ظرفیتهای بهبود یافتگان را قابل تقدیر دانست و افزود: تلاش برای صیانت از سلامت بهبود یافتگان رسالتی ارزشمند است که به سلامت عمومی کمک می کند .
وی ایجاد بسترهای کارآفرینی با مشارکت سازمان فنی و حرفه ای را تلاشی مهم برای ایجاد زمینه ی اشتغال دانست.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نیز از استقرار مراکز درمانی در حاشیه های شهرهای بزرگ استان خبر داد و گفت: هم اکنون 2 هزارو 60 مرکز متادون درمانی درکنار 20مرکز نیمه اقامتی و مراکز خدمات رایگان گذری، در استان با هدف دسترسی آسان برای درمان ایجاد شده است.
رضایی از ایجاد 6 مرکز درمانی دیگر در شهرهای استان خبرداد و گفت: با تاکید استاندار در سال گذشته زمینه ی اشتغال 30 معتاد بهبود یافته درمراکز چوب بری، و مشاغل خانگی مهیا شد و پیش بینی می شود در سال آینده نیز 40 نفر دیگر پس از گذراندن دوره های حرفه آموزی شاغل شوند .
ارسال نظرات