مدیر حوزه علمیه خواهران ابرکوه گفت: 3 نفر از طلاب حوزه علمیه خواهران ابرکوه به مرحله کشوری جشنواره سراسری قرآن راه یافتند.
کد خبر: ۸۸۳۵۷۸۹
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، لیلا حاتمی زاده مدیر مدرسه علمیه کوثر خواهران ابرکوه در گفتگو با خبرنگار ما،  ضمن تشریح این خبر، اظهار کرد: جشنواره سراسری قرآنی در بخش های مختلف مسابقات حفظ، قرائت، تفسیر، مقاله نویسی، ارائه متن ادبی و ارسال آثار هنری در مرحله استانی و بین کلیه مدارس علمیه خواهران یزد برگزار شد.

حاتمی زاده تصریح کرد: طلاب حوزه علمیه ابرکوه نیز در این مسابقات شرکت کرده و پس از کسب رتبه برتردر استان، به مرحله کشوری این جشنواره سراسری راه یافتند.

وی افزود: در بخش حفظ، محدثه زارع حافظ کل قرآن کریم و طلبه پایه اول این حوزه، موفق شد در حفظ 10 جزء به مرحله کشوری راه یابد.

این مسئول تاکید کرد: مرضیه ناصری در بخش متن ادبی توانست حائز رتبه «شایسته تقدیر» شود و همچنین معصومه عابدی نیز با ارسال اثر هنری دعای فرج که با ساقه گندم تهیه شده بود، به مرحله کشوری راه یافت.

گفتنی است مرحله کشوری جشنواره سراسری قرآن، روزهای 17، 18 و 19 اسفندماه در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران قم برگزار می شود
ارسال نظرات