مدیرکل امور بانوان استانداری گیلان با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) به موقعیت زمانه و مسائل آگاه بودند، گفت: شهدای زن و مرد ما همانند الگویشان که حضرت زهراست خواهانِ راه عدات خواهی و حقیقت جویی هستند.
کد خبر: ۸۸۳۵۷۸۰
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ازگیلان؛ فاطمه رفیعی درجشنواره اسوه های صبرومقاومت و مراسم روز قشر بسیج  جامعه زنان ویادواره ۳۳ شهیده گیلان، اظهارکرد: شهدا در حفظ امانت دین اسلام در رهروی حضرت زهرا(س) سعی و تلاش کردند.

وی با اشاره به اینکه ما باید رهروان حضرت زهرا(س) و امانت دار شهدا باشیم، اعلام کرد: امیدواریم خداوند توفیق رهروی حقیقی حضرت زهرا و امانت داری شهدا را به ما بدهد.

مدیرکل اموربانوان استانداری گیلان برضرورت تامل بر زندگی حضرت زهرا(س) تاکید کرد و افزود: هرعمل ایشان نیاز به توصیف و تحلیل دارد و همه لحظه های زندگی ایشان درس هایی برای  مردان وزنان است.

رفیعی گفت: ایام بزرگداشت مقام مادرومیلاد حضرت زهرا(س) نزدیک است واین جشنواره نیز پاسداشت شهدایی است که رهروی حضرت فاطمه(س) وپرورش یافته دامان مادران این سرزمین بوده اند.

وی با اشاره به حضورحضرت زهرا (س) درکنار پیامبر(ص) و امام علی(ع) در کورانِ جنگها و نبردها و مبارزات تصریح کرد: ایشان درهمان حال به تربیت فرزندان و خدمت رسانی به خانواده های شهدا و جانبازان و سخنرانی درمساجد می پرداختند.

مدیرکل امور بانوان استانداری گیلان با اشاره به تصمیم تاریخی حضرت زهرا(س) برای تشییع وتدفین شبانه تاکید کرد: زندگی ایشان به ما نشان می دهد که حضرت(س) به موقعیت زمانه عالم وآگاه به مسائل بودند.

رفیعی با بیان اینکه فاطمه(س) در عین اینکه زن، همسر و مادر بی همتا بودند، بنده خدا نیز بودند، افزود: رفتارهای ایشان به همه مردان وزنان می آموزد که در هرجایگاهی هستیم، طالب حقیقت وعدالت خواه باشیم.

وی با تصریح براینکه شهدای زن و مرد ما همانند الگویشان خواهان راه عدات خواهی و حقیقت جویی هستند، گفت:  ما در سرزمینی زندگی می کنیم که همواره بانوانش در مقابل طوفان ها وحوادث و در راه اسلام ایستاده ومقاومت می کنند و به این افتخار می کنیم.

مدیرکل اموربانوان استانداریِ گیلان ضمن تشکرازدست اندرکاران برگزاری مراسم خاطرنشان کرد: ما با شرکت در انتخابات پیش رو در صحنه بودنمان را به همه ثابت می کنیم و اینکه در این مسیر هستیم و خواهیم بود.

 

 

ارسال نظرات