كارشناس مسايل سياسي:

طرح آشتي ملي صرفا در راستاي اهداف سياسي و انتخاباتي كليد خورده است

كارشناس مسائل سياسي بيان كرد: طرح آشتي ملي صرفا در راستاي اهداف سياسي و انتخاباتي است و هدف آن بازگشت سران فتنه در جهت وفاق ملي است.
کد خبر: ۸۸۳۵۷۷۸
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
به گزارش خبرگزاري بسيج از خراسان رضوي ، منوچهر خليليان در نشست نهضت روشنگري پادگان شهداي بسيج با حضور پايوران نواحي مقداد، كميل و مسلم مشهد به بررسي مسائل سياسي روز كشور و منطقه پرداخت.
 
وي گفت: پروژه نفوذ دشمن با هدف تغيير سرنوشت نظام و انقلاب کلید خورد و تاريخچه اي به گستردگي تاريخ جهان اسلام دارد كه از زمان تشكيل حكومت ديني پيامبر (ص) آغاز شده است.
 
خليليان افزود:در دوران ر‍‍ژ‍يم طاغوت شاهد بالاترين نفوذ اقتصادي، سياسي، فرهنگي و غیره در ايران بوديم كه دشمنان ما اكنون در حال دست و پا زدن و رسيدن به آن دوران هستند.
 
وی ادامه داد: در آغاز انقلاب اسلامي ايران نيز عنصر نفوذ تا حضور بني صدر در رياست جمهوري ايران پيش رفت و همين خط نفوذ در دوران اصلاحات و بالاخره در فتنه 88 به اوج خود رسيد.
 
خليليان ادامه داد: خطرناك ترين شكل نفوذ، نفوذ فرهنگي است كه در حال حاضر شاهد آن هستيم كه در سنگر شيعه به نام "شيعه جريان شيرازي ها "در مقابل شيعيان گام برميدارند.

وی با تبيين وضع فعلي آمريكا گفت: اقتصاد بدهكار و بيمار آمريكا، ارتش فرسوده و سوء مديريت رئيس جمهوري آمريكا وضعيتي را براي اين كشور متصور كرده كه ظرفيت جنگ با هيچ كشوري از جمله ايران را نداشته باشد.
 
وي در تشريح عملكرد دولت تدبير و اميد نيز گفت: مسئله فيش هاي نجومي و برجام، جزء دستاوردهاي منفي دولت به شمار مي رود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار